Spring naar inhoud

Stormachtig-Windstil.

15 februari 2013

Egmond aan zee 035

 

Foto tegenstelling is een initiatief van Melodymusic.

12 reacties leave one →
  1. 15 februari 2013 13:41

    Wat een goeie foto zeg ;-)
    Mooi hoor.

    Fijn weekend
    Liefs -x-

  2. 15 februari 2013 13:43

    p.s de foto heb ik op Mallorca gemaakt :-D dit had ik ook nog nooit meegemaakt en we komen er al 10 jaar (met dit jaar meegerekend) ;-)

  3. 15 februari 2013 14:56

    Ziet er winderig uit Truus, maar niet achter de huisjes en de schutting. Mooie invulling!

  4. 15 februari 2013 16:01

    Daar zijn wel zonnige hoekjes te vinden om de wind even buiten te sluiten , héérlijk! Nog een maand of twee en je kunt zo’n hoekje al vinden ;-)

  5. 15 februari 2013 16:32

    Ik wilde je al vragen waar dit was… maar ik zag het al, al had ik niet aan Mallorca gedacht.

    Mooie invulling weer zeg, dank je wel hoor, liefs en fijn weekend.

  6. 15 februari 2013 16:33

    Nou maar achter de huisjes schuilen,ik houd trouwens wel van storm aan de kust……….als ik vaste grond onder voeten heb dat dan weer wel.

  7. 15 februari 2013 17:17

    Zo ……… daar staat een aardig zuchtje wind zeg! Maar even lekker achter de schutting blijven, als je niet gezandstraalt wilt worden :-)

  8. 15 februari 2013 21:44

    Ohh…deze is mooi! Heerlijk zo’n storm aan de kust. Waait je hoofd lekker leeg van ;-)

  9. Willie permalink
    16 februari 2013 00:17

    Een mooi gezicht, die stormachtige zee.
    En dan uit de wind achter de huisjes, om bij te komen van de strandwandeling. ;-)
    Mooie tegenstelling, Truus.

  10. 16 februari 2013 12:09

    mooi truus,,
    achter de huisjes ja daar zal het wel lekker stil zijn:-)

  11. 17 februari 2013 00:28

    Goed gevonden daar kan het aardig spoken volgens mij.

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

