Skip to content

Winter-Lente.

23 februari 2013

Negentien februari, de Hortensia is er klaar voor. :-)

Hortensia

Foto tegenstelling is een initiatief van Melodymusic.nl.

Deze is voor mijn zus Willie. :-)

Sneeuwklokjes 002

15 reacties leave one →
  1. 23 februari 2013 18:56

    Ja ik heb ze al meer gezien……..hopelijk wordt het straks weer een bloemenzee.

    Dank je wel meis!

    Liefs en fijn weekend.

  2. 23 februari 2013 21:33

    Dan heb je mijn Helleborus nog niet gezien!

    • 23 februari 2013 21:48

      De jouwe niet maar er staan er wel een paar hier in de buurt. :-)
      Mijn voortuin is een zee van sneeuwklokjes en winterakonietjes. Maar die had ik al eerder geplaatst. ;-)

  3. 23 februari 2013 22:16

    Heerlijk he ja bij mij staan ook de dikke knoppen er al weer in .

  4. 23 februari 2013 23:25

    Hoe bestaat het zeg, ondanks de kou!

  5. Willie permalink
    23 februari 2013 23:42

    Winter en lente in één foto. Zo kunnen er momenteel heel wat gemaakt worden, overal knoppen. ;-)

    Wat geeft het dat je al sneeuwklokjes geplaatst hebt Truus? Laat zien die zee ! :-)

  6. 24 februari 2013 11:02

    nu ligt alles onder een witte deken truus, maar een deze dagen is de lente daar:-)

  7. Willie permalink
    24 februari 2013 20:42

    Mooooi, die sneeuwklokjes ! Dank je wel, Truus. :-)

    Leuke foto van Nickie heb je er op gezet.

  8. ferraravictoriene permalink
    24 februari 2013 21:00

    Heerlijk die dikke knoppen. Bij mij is de muurhortensia ruim voorzien.

  9. 25 februari 2013 12:08

    Gisteren heb ik ook voor het eerst sneeuwklokjes gezien, maar jij hebt er al heel veel!
    De hortensia’s in mijn tuin zijn er ook klaar voor hoor, nog even geduld!

  10. 25 februari 2013 13:23

    De lente volgt op de winter. Da’s natuurlijk. Maar dan is de echte tegenstelling toch winter-zomer of lente-herfst? Hoe dan ook, de foto’s zijn mooi en ik ben ook wel klaar voor de lente eigenlijk.

  11. 25 februari 2013 18:30

    Hier is vandaag nét de Hortensia gesnoeid dus géén verdroogde bloemen meer ,weg met de winter en laat het voorjaar maar komen! De sneeuwklokjes zijn gelukkig ontsnapt aan de snoeischaar ;-)

  12. 25 februari 2013 18:37

    Bedankt voor je reactie Truus

    Hier staan ook al wat planten klaar voor de lente.. Ze willen echt.
    En het gaat ook gebeuren.

  13. 27 februari 2013 18:09

    Ziet er goed uit Truus!

    Liefs:Wilma.

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

