Skip to content

Luchtig-Ernstig.

21 juni 2013

Katten 008

 

Ik doe er vaak luchtig over, hondje wandelen, katje knuffelen. Maar natuurlijk is het eigenlijk niet leuk, al die dieren in het asiel.

Foto tegenstelling is een initiatief van Melodymusic.nl 

9 reacties leave one →
  1. 21 juni 2013 16:43

    Nee, daar is voor die dieren inderdaad niets aan ……… al moet ik zeggen dat de behuizing er voor ze wel op vooruit is gegaan. Toch …….. je gunt ze allemaal hun eigen baasje en warme mandje.
    Zal met de zomervakantie inzicht wel weer heel veel drukker gaan worden ben ik bang.

  2. 21 juni 2013 17:25

    Ik ken ondertussen menig asiel en kan niet anders zeggen dan dat men hun uiterste best doet te roeien met de riemen die men heeft…maar nee optimaal is het zeker niet.

    Dank je wel voor je invulling, liefs en fijn weekend.

  3. 21 juni 2013 19:48

    nee dat snap ik,
    nu met de crisis is het nóg erger geworden hé,
    erg jammer truus

  4. Willie permalink
    21 juni 2013 23:53

    Jij maakt het voor de dieren wat prettiger, dat scheelt.
    En het is fijn dat er tenminste asiels zijn, anders moesten ze zwerven.

    Ja, je kunt dit onderwerp luchtig of ernstig benaderen.
    Mooie foto, Truus.

  5. 22 juni 2013 16:10

    Je hart is groot genoeg ze allemaal mee naar huis te nemen, maar je huis is te klein…
    Maar je geeft ze wèl aandacht en zorg, en dat telt zeker mee!

  6. 22 juni 2013 20:19

    Ik had eigenlijk helemaal geen beeld bij een dierenasiel en éigenlijk valt het me heel erg mee hoed deze beestjes toch allemaal een eigen plekje hebben. Natuurlijk is een plekje in een gezin véél beter .Maar ik had toch een heel ánder idee over asiels….. ,volgepropte hokken , een beetje zoals in een legbatterij, dit asiel doet het dus hartstikke goed naar mijn idee!

  7. 23 juni 2013 05:47

    Goede invulling van de tegenstelling

  8. 26 juni 2013 13:11

    nee, zeker niet, al wordt er hier goed voor ze gezorgd.

  9. 26 juni 2013 17:38

    Het zou niet moeten hoeven. Het is maar goed dat er mensen zijn zoals jij. Waarom zouden mensen een jong katje nemen als er voor hetzelfde geld een volwassen poes blij gemaakt kan worden. Arme beesten, je moet er niet aan denken als plaatsing niet lukt, wat er dan gebeurt…

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

