Skip to content

Wel-Niet.

3 juli 2013

Hoortoestel 2

 

Horen of niet horen, dat is het verschil.

Foto tegenstelling is een initiatief van Melodymusic.nl

9 reacties leave one →
  1. 3 juli 2013 11:57

    geen mens zou er vrijwillig voor kiezen maar gelukkig bestaan ze en doen ze goed werk voor hen die ze nodig hebben.

    Mooie invulling meis, dank je wel, liefs en fijne dag.

  2. 3 juli 2013 14:53

    Grappige dingen. Het lijken wel zeepaardjes. Goed dat ze er zijn. Dan hoor je nog eens wat :-)

  3. 3 juli 2013 16:45

    Een uitkomst als je ze nodig hebt. Ik ken ook mensen die ze expres uit zetten. Ik zou dat weleens met mijn gedachten willen doen ;-)

  4. 3 juli 2013 17:14

    Een goed hulpmiddel maar zeker géén vervanging voor het echte gehoor, maar dat weet jij natuurlijk beter dan wie ook! Dat veel jongelui zo onzorgvuldig met hun gehoor omgaan is héél erg jammer .
    Deze apparaatje ( mooi dat ze er zijn) kunnen doofheid dragelijk maken maar nóóit het “echte horen” terug brengen !

  5. Willie permalink
    4 juli 2013 00:12

    Voor mij zou het een foto van mijn CI zijn. ;-)
    Het is het verschil tussen doof en slechthorend zijn, zoals Rietepietz al zegt.

    Haha, ik heb er nog nooit zeepaardjes in gezien. :-)

    Mooi ingevuld, Truus.

  6. 4 juli 2013 07:44

    ja dat is zo truus,
    lastig als je niks hoort lijkt me,

  7. 4 juli 2013 14:21

    Kan soms makkelijk zijn ;-)
    Fijne dag vandaag

    Liefs,

  8. ferraravictoriene permalink
    4 juli 2013 17:02

    Ja, goede invulling. Daar sta je als nog goed horende niet bij stil

  9. 5 juli 2013 19:28

    Het is goed dat ze er zijn, maar kan me voorstellen dat je ze liever niet gehad had, want dan had je goed kunnen horen.

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 25 andere volgers

