Skip to content

Hoe het allemaal begon.

26 november 2008

Het begon allemaal zo’n drie jaar geleden met het nemen van Internet. Ik had er jaren tegen aangehikt maar een modern mens kan gewoon niet meer zonder. Waar je ook kijkt, men slaat je met allerlei WWW’s om de oren!

Op een dag hoorde ik van het weblog van Francien van Westering, de bekende kattentekenaarster die ook verhaaltjes schrijft. Als kattenliefhebster ging ik daar natuurlijk meteen lezen en na enig aarzelen begon ik daar ook te reageren. Helaas moest ze vanwege persoonlijke omstandigheden met dit weblog stoppen en wat nu?

Ondertussen had ik bij Francien een paar andere webloggers gezien en ben toen daar maar gaan lezen en reageren. Eén van die mensen was Marika van Mariekopdekiek. Bij haar viel me een zekere Plato op. Wat schreef die man leuk! Al gauw begon ik dus ook bij hem te lezen en te reageren en via hem bij nog weer anderen.

En tja, van het een kwam het ander dus na verloop van tijd begon ik zelf gastlogs te schrijven, eerst bij Josette (katten) en later bij Jeanine (paarden). Dat smaakte eigenlijk wel naar meer dus begon ik een blog op Hyves.

Al snel kwam ik er achter dat veel mensen Hyves maar niks vinden en dat je, om te kunnen reageren, eerst lid moet worden. Wat een gedoe! Er zat dus niks anders op om dan toch maar zelf een weblog te beginnen. En hier is ie dan. Mijn eigenste weblog: De pet van Truus! Ik hoop dat jullie hier met veel plezier zullen lezen.

Alvast mijn hartelijke dank voor uw aandacht!

En dit is hoe ik me nu voel:

vlinder pas ontpopt

ontvouwt langzaam zijn vleugels

om uit te vliegen

No comments yet

Geef een reactie

