Skip to content

WOW Overloop/overlopen.

27 november 2008

Nu ik mij sinds kort op het schrijven heb gestort, probeer ik ook met de WOW mee te doen.
De vorige keer kwam het woord (melancholie) toevallig precies in mijn kraam van pas.
Ook met dit woord weet ik wel raad, zelfs met de meerdere betekenissen.
Want omdat ik overloop van de ideeën zit ik nu voor de computer een logje te tikken.
Die computer staat in de logeerkamer op de eerste verdieping en als ik mijn hoofd naar links draai kijk ik uit op de overloop.

Ik was ondertussen al een blog gestart op Hyves maar omdat ik merkte dat de meeste mensen nou niet echt overlopen van enthousiasme voor Hyves heb ik besloten om over te lopen naar web-log.nl.

Zo gezegd, zo gedaan en nu heb ik een eigen weblog genaamd ‘De pet van Truus”.
De pet van Truus???? Ja, de pet van Truus! Ik ben op deze naam gekomen door een logje op mijn Hyves waarbij ik het over de (hoge) hoed van de goochelaar heb. Ik zag mijzelf al van alles uit die hoed toveren op schrijfgebied.
Aangezien ik in het dagelijks leven een pet draag, dus geen hoed, was de naam gauw verzonnen.

Wie het leuk lijkt om mijn schrijfsels te lezen kan vanaf heden dus terecht op dit weblog. Veel plezier alvast!

O ja, om nog even op dat overlopen terug te komen. Ik ben blij dat hier in huis verder niets overloopt want een overstroming, daar zit ik echt niet op te wachten!

No comments yet

Geef een reactie

