Skip to content

Shirley, de kennismaking.

29 november 2008

Hallo lieve lezers aan de andere kant van het beeldscherm. Ik wil mezelf even voorstellen, ik ben Shirley de in-te-ri-eur-ver-zorg-ster, maar jullie mogen me Shirley de schoonmaakster noemen hoor, vind ik helemaal niet erg. Ik ben getrouwd met Herman en ik heb twee katten, te weten, Kaatje en Zoete Poes. Ik werk sinds 1 oktober 2005 voor het schoonmaakbedrijf Spic & Span en maak de dienst uit schoon bij een klein pand in de vorm van een rechthoek bestaande uit een begane grond en twee verdiepingen, al zijn het er volgens het liftpaneel negen! Er zitten momenteel vier bedrijven in dit pand en ik maak bij drie daarvan schoon, gewoon overdag van 9 tot 12 of van 9 tot 1, in totaal 14 uur. Twee dagen bij het Labobedrijf, een dag bij het Cijfertjesbedrijf en een dag bij het Compubedrijf. Over het algemeen zijn de mensen hier aardig tot zeer aardig al moet ik ze soms terechtwijzen vragen of ze met bepaalde dingen mee willen werken. Zoals, bijvoorbeeld, het papier in de daarvoor bestemde papierbakken deponeren, lege flessen/potten apart zetten in de keuken zodat ik het mee naar de glasbak kan nemen (als het even kan ook nog omgespoeld graag), niet over de pas gedweilde vloer lopen en hou alsjeblieft die toiletten een beetje schoon! Aan de andere kant moet ik dan weer oppassen dat ze niet over het snoer van de stofzuiger struikelen, dat ik de gang niet versper met mijn schoonmaakkarretje en dat ik ze voor laat gaan bij het schoonmaken van het toilet als ze het echt niet meer op kunnen houden! Tja, zoals altijd in het leven, het is geven en nemen he. Zo, dit was het dan wel zo’n beetje voor de eerste keer, als ik tijd en zin heb laat ik wel weer eens van me horen. Dag luitjes, tot de volgende keer!  

No comments yet

Geef een reactie

