Skip to content

Keuzes maken.

10 december 2008

Soms lees je een weblog en de reacties daarop en ga je dan eens goed nadenken. In dit geval ging het om de Poll van Plato op Platoonline en met name de reacties dat men aangaf niet genoeg tijd te hebben om uitgebreide logs te lezen of om zelf dagelijks te loggen. En dat is nou net iets waar ik ook een probleem mee heb, althans, dat dagelijks loggen. Want…. werk, huishouden, man, twee katten, hobby’s en zo nog wat dingen waaronder van april tot en met oktober een stacaravan waardoor we in die periode bijna elk weekend weg zijn. Als beginnend weblogster stortte ik mezelf natuurlijk vol enthousiasme op mijn Blog en plaatste elke dag een verhaaltje. Met als gevolg dat ik mezelf soms in allerlei bochten moest wringen om daarnaast andere weblogs te blijven lezen en ook nog eens te reageren. Bovendien doe ik mijn best om die logjes goed te lezen en probeer ik ook nog eens een beetje zinnig (lees inhoudelijk) te reageren. Om mijzelf nu een heleboel stress te besparen ga ik vanaf nu dus om de dag een verhaaltje plaatsen. Heb ik meer tijd om ze te schrijven en kan ik lekker bij andere webloggers blijven lezen, reageren en leren. Het mes snijdt trouwens aan twee kanten, mensen die net als ik tijdgebrek hebben hoeven nu niet meer elke dag bij mij langs te gaan. 😉

O ja, de volgende keer, mag Shirley weer!

No comments yet

Geef een reactie

