Skip to content

Kerstmarkt en een wandeling met Becky.

20 december 2008

Vorige week zaterdag (13 december) ben ik samen met mijn man naar het asiel geweest. Ik wilde wel met een asielhond wandelen maar mijn man had daar helemaal geen zin in want het was die dag erg koud. Zodoende hebben we toen alleen de jaarlijkse kerstmarkt bezocht en zijn even langs de katten gegaan. Het was best gezellig maar ik had medelijden met de arme vrijwilligers (van wie er zich een aantal in Charles Dickens stijl verkleed hadden) die daar een aantal uren in de kou moesten zitten, mijn petje af voor deze mensen! De opbrengst voor de dieren was iets meer dan 1300,00 euro, een mooi resultaat. Wie de foto’s van de kerstmarkt wil bekijken kan dat *HIER* doen.

Vanmiddag (20 december) ben ik wel wezen wandelen, dit keer met het Jack Russell teefje Becky. Een grappig hondje om te zien want ze is wit met zwarte vlekken op haar lijfje en haar koppie heeft dan weer rode vlekken. Omdat ik mijn horloge vergeten was heb ik weer het vertrouwde rondje gelopen want die duurt precies een uur. Het was een lekker relaxte wandeling want Becky liep braaf met me mee en gedroeg zich keurig. Ik heb haar maar één keer hoeven corrigeren en dat was toen ze aan een hoopje paardenmest zat te snuffelen en ze zich ineens pardoes liet vallen om eens flink door die mest te gaan rollen, nou ja! Snel trok ik aan de riem en doordat het gras nat en glad was gleed ze zo naar me toe, een komisch gezicht. Het was weer een heerlijke wandeling met een grijs wolkendek maar geen spatje regen en met zo’n rustig hondje had ik alle tijd om om me heen te kijken. Ik zag onderweg allerlei (water)vogels waaronder een bruine roofvogel die zich ineens uit een boom langs het pad liet “vallen” om zijn heil elders te zoeken. De foto van Becky met een verhaaltje met info vind je *HIER*.

No comments yet

Geef een reactie

