Skip to content

WOW Verlicht.

27 december 2008

Hé, hallo, wat is dat nou. Hoe kom je erbij dat wij jouw poezen zijn? Wij zijn van niemand en jij bent alleen maar ons personeel. Knoop je dat wel even goed in je oren of moet ik je een haal geven, wraaaauw. Ik lees ook dat ik, Kitty, een rustige poes ben. Ben je zo kort van memorie dat je al mijn avonturen vergeten bent. Alle verwondingen die ik buitenshuis opgelopen heb zodat je steeds weer met me naar de dierenarts moest. Ik heb zelfs een keer een hele dure spoedoperatie ondergaan, mocht je dat alweer vergeten zijn. Bovendien laat ik mezelf echt wel horen als je weer eens met die nagelknipper, wormenpil of vlooiendruppels aan komt zetten. Dan spuw ik zelfs gal. Je mag van geluk spreken dat ik wel luid protesteer maar niet bijt, of krab. Enne, voor dat andere mormel ben ik echt niet bang hoor, ik doe maar alsof. Ik ben zo verlicht dat ik het die stresskip gun om te denken dat ze ook wat te zeggen heeft hier in huis. En je hebt het aan mijn goede hart te danken dat ik je regelmatig met een bezoek op schoot vereer. Ik weet namelijk dat mijn warme zachte lijfje en spinnende motortje jouw zorgen verlicht. Als echte kat zijnde kan ik ook iets heel speciaals. Dankzij mijn “tapetum lucidum” kan ik zelfs goed zien in een kamer die niet verlicht is. Heel handig als ik ’s avonds op muizenjacht ben in de omgeving hier.

No comments yet

Geef een reactie

