Skip to content

Verzoeklogje (Plato).

6 januari 2009

Wegens tijdgebrek dit keer een verhaaltje dat op mijn Hyves-Blog staat. De titel is: Liever 10 lurkers op mijn Blog, dan 1 snurker in mijn bed.

Je zal er maar mee behept zijn, een man die snurkt. En niet zo’n beetje ook, neeeee, hele bossen worden er al zagende met de grond gelijk gemaakt. Thuis gaat het nog wel al heb ik soms de volgende dag een vreselijke kou op mijn kop gepakt door al dat uitblazen, dan was ik weer eens vergeten om hem van me weg te draaien. Wat wel heel erg was, was die keer dat we samen in een tentje sliepen, dat doe ik dus echt nooit meer. Althans, niet op een tweepersoonsligbed! Van de herrie die met het snurken gepaard gaat heb ik totaal geen last, ik doe mijn hoortoestellen uit en dan hoor ik nog geen kanon afschieten. Maar ga eens samen met een snurker op een tweepersoonsligbed liggen! Van al dat in- en uitademen rolde ik van links naar rechts en door de trillingen kukelde ik zelfs regelmatig van het ligbed af! De volgende dag werd ik slaapdronken en met dikke ogen wakker en heb hem te verstaan gegeven dat die tweepersoonsligbed de deur uitging en dat we nu on-mid-del-lijk twee éénpersoonsligbedden gingen kopen. Zo gezegd, zo gedaan en godzijdank kon ik nu tenminste slapen, elk aan één kant van de tent met een windschermpje ertussen. Wat heeft dit nu met die 10 lurkers op mijn Blog te maken? Welnu, helemaal niets, behalve dan dat ik van die lurkers totaal geen last heb! Ze lurken maar lekker zoveel ze willen, ik word daar echt niet warm of koud van en zal er ook geen minuut minder van slapen!

No comments yet

Geef een reactie

