Skip to content

Brutale Shirley.

20 januari 2009

Ja, ja, als echte flapuit kan ik soms behoorlijk brutale dingen zeggen hoor. Het maakt me dan niks uit wie ik voor me heb. Moet ik mee oppassen, dat begrijpen jullie natuurlijk wel. Zeker als het om een klant van een van de bedrijven gaat. Het zat namelijk zo. Ik werkte hier (denk ik) ongeveer een half jaar voor het labobedrijf. De andere twee bedrijven kwamen later pas in het gebouw. Ik was lekker aan het werk op de begane grond aan de kant waar de hoofdingang zit, oftewel, de voorkant. Zag ik ineens vanuit mijn ooghoeken een man in een camouflagepak achter mij langs sjezen. Die kwam net uit de lift of van de trap, doet er verder ook niet toe. Ik draaide me om en probeerde aan die man, blijkbaar één of andere militair met een rang, te vragen wat of ie zocht. Probeerde, ja, want meneer liep me ietwat verwilderd voorbij en begon aan allerlei deuren te trekken. De deur van het invalidentoilet, een deur die niet meegaf omdat je er een pasje voor nodig hebt en weer een andere toiletdeur. Dat werd me te gortig en ik herhaalde mijn vraag. Welnu, meneer zocht de achteringang of in dit geval de achteruitgang want hij wilde naar zijn auto. Terwijl ik hem de juiste deur wees flapte ik eruit dat je van een militair toch wel enig richtinggevoel mocht verwachten. Ai,ai,ai! Of hij dat gehoord had zal ik nooit te weten komen want hij beende met grote passen weg. Omdat ik me toch wel een beetje schaamde over mijn opmerking heb ik het hele verhaal netjes bij het hoofd van het lab opgebiecht. Mocht die militair een klacht indienen over die hondsbrutale schoonmaakster dan wist hij er in ieder geval van. Hoofdschuddend en met grote ogen hoorde hij mijn verhaal aan. Nee, dat kon ik echt niet maken hoor en dat mocht ik zeker weten nooit meer doen!

Misschien dat een pleister over mijn mond helpt?!

No comments yet

Geef een reactie

