Skip to content

Shirley, de kanjers!

12 februari 2009

Bij het labobedrijf werken twee aardige jongens, Robbie en Eddie. Hoewel ze bij tijd en wijle het bloed onder mijn nagels vandaan halen zijn ze ook hulpvaardig. Zeker voor wat auto’s betreft aangezien ze allebei autogek zijn. Dat kwam mij vorig jaar april goed van pas. Op mijn werk ontdekte ik dat mijn oude autootje een beetje olie lekte waarop ik hem meteen naar de vlakbij gelegen dealer bracht. Sorry mevrouw, kreeg ik te horen, u kunt er niet meer mee rijden. Nou, daar sta je dan. Stond ineens Robbie achter me en die bood gelijk aan om me met de auto naar huis te brengen. Het bleek dat mijn auto die reparatie niet meer waard was dus besloten man en ik om een andere te kopen. Op Internet vonden we een mooie tweedehands auto die bij deze dealer stond. De volgende dag sleepte ik Robbie gelijk mee naar de garage want hij moest me helpen met het kopen van die auto. We maakten samen een proefrit, we onderhandelden nog wat en toen werd de koop gesloten. Een paar dagen later haalde ik hem samen met mijn man op, helemaal trots. Ik denk dat Robbie ook een beetje trots is op deze auto want ik heb hem al twee keer zo gek gekregen om hem voor me te wassen, in zijn pauze! Een poosje terug kwam ik er achter dat twee van de drie remlichten stuk waren. Geen nood, dacht ik, ik vraag gewoon Robbie of hij er naar kijkt. Robbie was er op dat moment niet dus vertelde ik het aan Eddie die meteen opsprong om de lampjes voor me te gaan vervangen. Eén lampje had ik zelf als reserve, de andere heeft ie gelijk even voor me gekocht. Toen hij klaar was heeft ie daarna nog de nodige vogelpoep van mijn motorkap gewassen. Helemaal toppie!!!  

No comments yet

Geef een reactie

