Skip to content

De vakantie, deel 1.

3 augustus 2009

We kijken er altijd lang naar uit, de zomervakantie. Eindelijk is het dan zo ver, drie hele weken vrij. Weken die omgevlogen zijn, alsof je even met je ogen hebt geknipperd. Het was een heerlijke vakantie, compleet met de onderbrekingen. Over de hele periode genomen hebben we best goed weer gehad al hadden we af een toe een dag met heel veel regen. We hebben lekker gefietst, gewandeld en gezwommen. Ook zijn we twee keer een dagje met de auto weggeweest. Verder hadden we mijn schoonmoeder met haar broer en schoonzus op visite en natuurlijk de verjaardag van mijn moeder.

De dag dat mijn moeder jarig was hadden we haar en mijn zus Willie ’s morgens mee naar de caravan genomen. Daar eerst een middagboterham gegeten en later op de dag naar onze favoriete ijssalon in Putten voor een super lekkere ijscoupe. Na deze tractatie hebben we wat rondgewandeld en de plaatselijke kruidentuin bezocht. Omdat niemand ’s avonds veel trek meer had, had ik tosti’s gemaakt als avondeten.

No comments yet

Geef een reactie

