Skip to content

Een hondenverhaaltje.

9 augustus 2009

Als klein blind pupje was mijn wereld niet veel groter dan het warme nest van mijn moeder. Al gauw echter was ik oud genoeg om opgehaald te worden door een heel lief mens. Bijna dagelijks nam ze me mee om door de natuur te struinen. Nu ben ik oud, stram en (weer) blind. Zoals ik vroeger over haar waakte, waakt zij nu over mij. Ze geeft me alle zorg en aandacht die een hond zich maar kan wensen. Ik ben gelukkig en ik weet zeker dat ik haar gelukkig maak want mijn baasje en ik, wij houden van elkaar!   

Deze One-O-One (een verhaaltje van 101 woorden, inclusief de titel) heb ik speciaal voor Klaproos geschreven. Het is gebaseerd op haar hond Gijs.

No comments yet

Geef een reactie

