Skip to content

WOW Aversie (door Shirley)

11 oktober 2009

Hallo lieve lezers van dit weblog. Hier is Shirley weer eens met een verhaal. Van Truus mocht ik deze keer de WOW schrijven. Aardig hè.

Ik, Shirley dus, ben gewend om Robbie en Errie ’s middags gedag te zeggen als ik naar huis ga. Meestal zeggen ze me gewoon gedag terug maar op een keer riep Robbie dat hij mij een filmpje wilde laten zien. Nou, goed dan. Nieuwsgierig liep ik naar zijn bureau, hij zoekt het filmpje op en ik kijk. Blijkt het een uitermate schokkend filmpje te zijn over een ongeluk met een paard. Ik zal jullie de gruwelijke details besparen maar het filmpje brandde zich op mijn netvlies. “Hoe haal je het in je hoofd om mij zo’n filmpje te laten zien” brulde ik woedend en kwaad beende ik weg. Op de gang ontsnapte mij nog een hartgrondige vloek. (Waarvoor mijn excuses!) Foeterend over zoveel domheid om mij, een dierenliefhebster, zo’n filmpje te laten zien reed ik naar huis. Blijkbaar had mijn nogal heftige reactie flink indruk gemaakt want de volgende ochtend stond Robbie mij schuldbewust op te wachten.”Jij houdt wel erg veel van paarden hè” zei hij heel voorzichtig. “Ja” antwoordde ik. “Maar als het een ander dier, laat staan een mens, was geweest had ik het ook niet willen zien. Ik heb een aversie tegen dit soort shockerende filmpjes!”

Als goedmakertje had hij voor mij een filmpje van een dressuurproef van Edward Gal met Moorlands Totilas opgezocht. Nou, dáár kijkt Shirley nu wél graag naar!

http://www.youtube.com/watch?v=G_FDK04vXaI&feature=player_embedded

No comments yet

Geef een reactie

