Skip to content

Sintastisch weekend.

5 december 2009

Lieve lezers van mijn weblog. Ik wil hen die Sinterklaas vieren een Sintastisch weekend wensen. En hen die géén Sinterklaas vieren wil ik een Fantastisch weekend wensen.

Mijn eigen Sinterklaasje is vanmorgen al op pad geweest voor letters en banket. Op zijn ijzeren ros door de regen. Ook voor de Sint heeft de recessie toegeslagen en werd het de Aldi in plaats van een dure winkel. Slimme Sint want het lekkers van de Aldi is net zo lekker als het duurdere spul.

Er wordt hier regelmatig aangeklopt maar als ik ga kijken blijkt het steeds weer de buurman te zijn die zijn badkamer aan het verbouwen is. Helaas geen mand met cadeautjes dus. Maar daarom niet getreurd, ik heb mezelf vorige week getrakteerd op een nieuw PLAT! computerbeeldscherm. Ben ik eindelijk verlost van dat enorme bakbeest wat mijn hele bureau in beslag nam.

Update: het nieuwe scherm bevalt prima. Het oude scherm gaat naar de Kringloopwinkel. Als hij stuk was geweest was hij naar het recyclingperron gegaan.

No comments yet

Geef een reactie

