Skip to content

Alles klopte.

7 september 2010

Vrijdag waren Frans en ik naar familie in Friesland. Omdat het een lange dag zou worden hadden we mijn moeder gevraagd om voor Nickie te komen zorgen. Wat geen probleem was. Toen we die avond om kwart over elf thuis kwamen was ze er dus al. Het was ons gelukt om voor het weekend andere kattenoppas te regelen zodat we mijn moeder mee naar de camping konden nemen.

Zaterdagmorgen vertrokken we gedrieën naar de caravan waar we, ondanks de frisse wind toch buiten konden zitten.  â€˜s Middags reden we even naar Putten om wat te winkelen en een ijsje te eten bij ijssalon De Parel. Na een rustig avondje televisie kijken heeft ze prima op de (ruime) bank geslapen.

Zondag was het prachtig weer. We togen naar de Ermelose schaapskooi voor een wandelingetje over de vol in bloei staande hei. Dankzij nieuwe pijnstillers kon mijn moeder goed meekomen. Ze kampt namelijk al jaren met een onwillige kunstknie. Gezeten op een bankje genoten we van wat lekkers en het uitzicht. De schaapskudde was toevallig een eindje verderop aan het grazen. De herder en zijn twee honden dreven de schapen precies onze kant op en ze passeerden op een paar meter afstand.

Tegen etenstijd waren we terug in Almere en na zo’n wandeling smaakte de bami van de chinees overheerlijk. Vroeg in de avond bracht ik haar naar de trein en op het perron zei ze: “wat heb ik genoten!”

Kijk, daar doe je het nou voor. :-)   

No comments yet

Geef een reactie

