Skip to content

Weekend? Waar weekend?

11 april 2011

Vrijdagmiddag begon mijn weekend. Na een snelle lunch gelijk door naar het asiel om een uur met hond Doeke te wandelen en de katten aandacht te geven.

Voor de weblogmeeting zaterdag, hoefde ik niet zo vroeg op aangezien Lelystad niet ver van Almere is. Trees was zo lief om mij met de auto op te halen. Keurig op tijd arriveerden we bij Natuurpark Lelystad waar we opgewacht werden door Melody, Thom & Astrid, Cassie en Coen. Kort na ons arriveerde Aline en na de nodige begroetingen begaven we ons naar de gereserveerde tafels op het terras van restaurant Willem Barentsz. Onder het genot van een warme drank met een gebakje babbelden we gezellig met elkaar tot we aan ons eerste rondje park begonnen. Bijna iedereen had zijn/haar fototoestel meegenomen en dat bleek geen overbodige luxe. Er was meer dan genoeg aan flora en fauna om op de foto te zetten. Zo ook elkaar en de honden Binky, Mellis en Lara.

Aangezien we onze bestelling van te voren opgegeven hadden konden we op de afgesproken tijd gelijk aanschuiven voor een stevige lunch. Tijdens de lunch kwamen Trui & Ton de gelederen versterken. Trui was de enige die ik al eens ontmoet had. Na de lunch hebben we nog een ander gedeelte van het park bekeken tot het onderhand tijd was om weer naar huis te gaan. Nog even een drankje/ijsje en het was echt tijd om te vertrekken. Na een hartelijk afscheid ging ieder weer zijns weegs. Even na 5 uur werd ik door Trees thuis afgezet. Het was een fantastische dag!

Melody, bedankt voor het organiseren en de fraaie sleutelhanger.

Zondagmorgen vertrokken Frans en ik naar onze caravan te Ermelo waar we om half 11 arriveerden. Eerst wat kleine klusjes gedaan en na de lunch op de fiets gestapt voor een rondje Garderen. Heen over de hei en terug door het bos. Natuurlijk zijn we onderweg even neergestreken bij ijssalon ‘De IJstijd’ voor een bekertje ambachtelijk ijs. Na de fietstocht van zo’n anderhalf uur hebben we nog even in het zonnetje gezeten tot het tijd was om huiswaarts te keren.

Vanavond op tijd eten en naar de manege want we gaan weer van 7 tot 9 een buitenrit maken.

Wat kan het leven mooi zijn!  :-)

11 reacties leave one →
  1. 11 april 2011 15:47

    Foto’s volgen nog hoor. 🙂

  2. Plato permalink
    11 april 2011 16:33

    Dat klinkt allemaal als heerlijk, gezellig en smaakt naar meer (vooral dat ijs). Leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad.

  3. 11 april 2011 16:41

    Geweldig meis……….genieten maar, het is je zo gegund!

  4. 11 april 2011 17:08

    Wat een leuk verslag Truus…Het was echt een heerlijke dag en zo leuk om jou en de anderen ontmoet te hebben.
    Geniet van je rit vanavond!

  5. 11 april 2011 17:15

    gezellig truus,
    ik kijk uit naar de foto’s
    🙂

  6. 11 april 2011 21:24

    Een héérlijk weekend dus maar waarschijnlijk in je gevoel véél te kort !
    Ik ga maar héél zelden naar een meeting maar de keren dát ik ging waren fantástisch !

  7. Willie permalink
    11 april 2011 22:24

    Waar is het weekend zo snel gebleven he?
    Jullie boften enorm met het mooie weer. En voor de buitenrit is het ook goed weer. 🙂
    Fijn dat de weblogmeeting zo geslaagd was.
    En leuk dat jullie buiten konden zitten.
    Mooi park he.

    Je bent niet je portemonnee vergeten voor het ijsje? 🙂

    Mooi verslag, Truus!

  8. 13 april 2011 17:57

    en jullie hadden er werkelijk super weer bij ook nog eens!

  9. 13 april 2011 18:30

    O.T.

    niks sorry Truus…ik moet gewoon zelf beter op letten…whahahahahahahah

  10. 13 april 2011 23:15

    Net als bij de andere deelnemers lees ik hier ook het plezier wat jullie hebben gehad.
    Ik hoop dat ik jou ook eens in het “echie” kan ontmoeten Truus.

  11. 14 april 2011 14:02

    is ede ver omfietsen????

Geef een reactie

