Skip to content

Overmacht-Onmacht.

24 februari 2012

Door overmacht belandde ze in een rolstoel.
Nu knokt ze tegen de onmacht van het niet kunnen lopen.

Mam, we zijn trots op je!

—————————————————————

Het verhaal achter deze foto is te lezen op:

 http://depetvantruus.weblog.nl/we300/afscheid/

http://depetvantruus.weblog.nl/we300/overwinnen/

————————————————————————

Foto tegenstelling is een initiatief van Melody.

12 reacties leave one →
  1. 24 februari 2012 14:09

    oh dat lijkt me vreselijk truus,
    heel veel sterkte mama van truus

  2. 24 februari 2012 14:24

    Veel sterkte!

  3. Trees permalink
    24 februari 2012 16:59

    Ach jeetje, dat is een hele goeie voor deze tegenstelling. Helemaal waar!
    Sterkte en beterschap voor je moedertje!

  4. 24 februari 2012 19:30

    Een tegenstelling die toch onlosmakelijk verbonden is , héél vervelend dat je moeder hier doorheen moet !Ik hoop dat het weer helemaal in orde komt ,beterschap voor je moeder!

  5. Willie permalink
    24 februari 2012 22:19

    Ik kom er net vandaan, en dan zie ik bij jou deze foto. 🙂
    Dit is een heel goed voorbeeld van overmacht en van onmacht, Truus.
    Door overmacht in een situatie van onmacht geraakt.
    Het gaat gelukkig steeds beter, ze doet goed haar best.

  6. 25 februari 2012 00:32

    Ach jeetje wat naar…… heel veel sterkte en beterschap

    Wel een hele goede invulling…. mooi gevonden!

    Bedankt meis, liefs en fijn weekend -x-

  7. 25 februari 2012 14:37

    goede invulling. en beterschap gewenst!

  8. geesje permalink
    25 februari 2012 16:52

    Ik heb de twee verhalen achter de foto eerst even gelezen, tjonge Truus je moeder heeft echt geluk gehad. De onmacht die ze nu heeft is erg vervelend voor haar.
    Sterkte voor je moeder gewenst.

  9. 25 februari 2012 21:24

    Bedankt allemaal voor de goede wensen. Ik zal ze aan haar overbrengen en ze zal het zeker waarderen. 🙂

  10. Dieneke permalink
    25 februari 2012 21:43

    Het meest nare is misschien dat ze niet thuis is,denk ik zo.

  11. 26 februari 2012 19:11

    Phoe, heftig hoor ………. ik weet er alles van, 10 jaar terug zat ik er ook zo bij met een hele nare enkelbreuk!

  12. 28 februari 2012 16:43

    Moeder van Truus, veel sterkte. Ga er tegenaan. U kunt het. De Ansems zijn een geslacht van doorzetters.

Geef een reactie

