Skip to content

Geintje.

27 februari 2012

De deurbel gaat en mijn stresskipje Nickie schiet meteen de trap op.  Als ik open doe blijkt het de man van de hondenbelastingcontrole te zijn. Met de vraag of ik een hond heb.
Met een schuin oog zie ik haar halverwege de trap zitten, en zeg: “Nickie, blaf eens.” Meteen begint de man iets te noteren. “Ze blaft niet” zeg ik en hij kijkt me verwonderd aan. “Daar, op de trap” ga ik verder. Hij kijkt langs me heen naar de trap. “O, een kat” reageert ie ontgoocheld en streept het genoteerde weer door.

Dag meneer. 🙂

12 reacties leave one →
  1. 27 februari 2012 16:59

    Whahahaha , ik hoop dat de man een beetje gevoel voor humor had maar ik kan er wel om lachen 😉

  2. Trees permalink
    27 februari 2012 17:16

    Dat was een goeie Truus, je had die man mooi tuk! :-)))

  3. 27 februari 2012 20:39

    hihi.
    dus ze controleren ook echt:-)

    da’s goed hé:-)

  4. Willie permalink
    27 februari 2012 23:20

    Haha, hij dacht dat hij beet had. 🙂

  5. 28 februari 2012 16:42

    Whahahahahahaha…. zo grappig. Geweldig.

  6. Saskia permalink
    28 februari 2012 23:43

    Stuur die strenge man hier maar naar toe, al mijn buren hebben honden…
    Eén van jullie beiden had tenminste reden om te lachen die dag.

  7. geesjesgedachten permalink
    29 februari 2012 00:02

    WHOEHAA, van dit soort humor lig ik dus echt in een deuk, ik zou het zelf precies net zo doen.
    een super leuk logje Truus

  8. 29 februari 2012 21:09

    Grappig! hahaha

  9. 1 maart 2012 20:55

    Truus,

    Een heel leuk geintje!!!!

    Groetjes,

    jeer

  10. 3 maart 2012 11:18

    HAHA! das een goeie!
    ik denk dat ik Rizzo leer mauwen, scheelt me weer een paar tientjes

  11. 4 maart 2012 20:57

    humor…….! en ik heb u weer gevonden…

  12. 6 maart 2012 00:39

    Een hele goede Truus, denk niet dat je kat kan blaffen… 😉

Geef een reactie

