Skip to content

Ver weg-Dichtbij.

23 maart 2012

Vijf maanden na het maken van deze foto stierf mijn vader op 50 jarige leeftijd.

Ik, de jongste van vijf, was zeven jaar jong.

—————————————————————————————————-

Foto tegenstelling is een initiatief van Melody.

18 reacties leave one →
  1. 23 maart 2012 22:03

    ook zo jong je vader verloren……
    en na al die jaren kan het nog steeds een beetje pijn doen.
    wel een speciale foto.

  2. Dieneke permalink
    23 maart 2012 22:26

    Dit is dus een héél speciale foto met een triest verhaal.Fijn weekend.

  3. 23 maart 2012 22:39

    ja truus,
    da’s jong, zó jong om je vader te missen, da’s eigenlijk té jong hé.

    xxx

  4. ram1955 permalink
    23 maart 2012 22:44

    Wat triest. Dat gemis is nooit meer goed te maken.

  5. Trees permalink
    23 maart 2012 22:50

    Oh, jij was ook wel heel erg jong zonder papa. Mooie tegenstelling hoor!
    Mijn vader overleed op 48jarige leeftijd, maar toen was ik 23, getrouwd en al moeder… Niet dat het dan minder erg is hoor, maar ik heb hem langer als vader gehad…

  6. 24 maart 2012 09:13

    Jeetje Truus…. wat een liefdevolle invulling maar wat een triest verhaal erachter!

    Bedankt wel dat je dit via mijn opdracht met ons wilde delen!

    [[[ knuff }}} en fijn weekend.,

  7. 24 maart 2012 11:59

    oh ik zie het…weer een opdracht vandaar dat je kort van stof bent.
    Maar goed, je verteld wel het hele verhaal.

  8. 24 maart 2012 13:38

    Ik was 17 toen ik mijn vader verloor 😦
    Mooie invulling
    Fijn weekend
    Groetjes V☺nnie

  9. 24 maart 2012 16:45

    Wat verdrietig jong om je vader te verliezen ,lijkt me een héél grote verandering in het leven van een kind want natuurlijk is daar niet alleen het gemis van je vader ,maar ook het verdriet van je moeder dat voor een kind heel zwaar is bij al haar eigen verdriet !
    Ik begrijp dat je moeder nu een héél belangrijke plaats in je leven heeft !

  10. Novelle permalink
    24 maart 2012 19:28

    nou dat is erg zeg zo jong al je vader te moeten missen……mooie foto.

  11. Willie permalink
    24 maart 2012 23:06

    Het was een zware tijd voor mam.

    Eens zo dichtbij,
    nu ver weg, ook voor mij.

  12. Saskia permalink
    25 maart 2012 07:21

    Wat een prachtige foto. je vader zul je altijd blijven missen, maar een foto als deze neemt hopelijk een warm plekje in je hart in.

  13. 25 maart 2012 08:33

    Goh Truus wat een rake persoonlijke invulling. Dank je wel

  14. 25 maart 2012 08:55

    @Allen, bedankt voor jullie reacties. 🙂
    Wij hebben maar een handjevol foto’s van vroeger, ben dus heel erg blij met deze.

  15. 25 maart 2012 19:56

    Wat een mooie invulling. Jou vader lijkt ver weg, maar ik kan me voorstellen dat hij soms in jou gedachten heel dicht bij is.

  16. 28 maart 2012 15:59

    Zo jong… was hij ziek? Het valt me op dat jullie beiden op de foto niet lachen. Je vader lijkt in zichzelf gekeerd, alsof hij al iets weet van wat gaat komen. Een foto die tot nadenken stemt. En daarnaast een jonge Truus met kraaloogjes. Leuk.

  17. geesjesgedachten permalink
    30 maart 2012 22:24

    Ik ben even stil, sta even stil bij de kinderen van m,n * broer(tje)*.
    Truus, je hebt met deze foto heel veel liefde en verdriet laten zien.
    Knuffel

  18. 3 april 2012 14:49

    Deze foto staat ongetwijfeld in een speciaal lijstje, want dat hoort bij speciale foto’s. Triest om je vader zo jong te verliezen. Voor je moeder zal het ook niet makkelijk geweest zijn..Heelt tijd echt alle wonden of…?

Geef een reactie

