Skip to content

Belgische Ardennen.

2 april 2012

Nu het buitenrijseizoen weer aangebroken is wil ik jullie de foto’s laten zien van ons weekendje paardrijden in de Belgische Ardennen. Dat was vorig jaar september. Door de problemen met weblog destijds was het er niet van gekomen om er iets mee te doen.

We hebben dat weekend geweldig genoten. Een gezellige groep, mooi weer, lieve paarden, heerlijk eten en een prachtig gebied. Wat wil een mens nog meer?!  🙂

————————————————————————————

Ons verblijf en de vijver achter het huis.

    

Lekker in de wei.

    

Behalve paarden hebben ze ook nog wat andere dieren.

    

   

Onderweg, je ziet al duidelijk de eerste herfstkleuren en dauwspinnenwebben.

    

   

Het paardje waar ik dat weekend op gereden heb en de picknick onderweg.

    

Voor een groter formaat: op de foto klikken.

13 reacties leave one →
  1. Trees permalink
    2 april 2012 12:39

    Dat ziet er weer gezellig uit Truus, je hebt vast genoten! Binnenkort weer een weekendje paardrijden?

  2. 2 april 2012 14:10

    wat een mooie tocht truus,
    die varkens vind ik wel héél erg feestelijk zitten daar

    xxx

  3. 2 april 2012 14:13

    Prachtig fotoverslag Truus. Dit is echt iets voor jou. Wat leuk zo’n dag. En binnenkort weer een lees ik hierboven. Ik hoop dat je mooi weer hebt. En inspiratie om weer met anderssoortige foto’s te komen. Want ja, als je op een paard zit, wat kiek je dan? Zou ik wel moeilijk vinden.

    Truus, weet jij dat jij nog steeds weblogpresidente bent? 🙂

  4. 2 april 2012 16:20

    Ik rijd zelf geen paard, maar als ik dan deze foto’s zie, word ik toch een beetje jaloers …….. wat lijkt me dat heerlijk om samen met zo’n dier door de natuur te trekken!! Volgens mij is dat het ultime gevoel van midden in de natuur zijn.

    Ga met de paasdagen maar weer heerlijk genieten van de paarden en de natuur 🙂

  5. 2 april 2012 17:47

    gelukkig mogen we toch nog even meegenieten.

  6. 2 april 2012 18:44

    hè…`t is dak geen paard kan rijden maar ik zou er zo maar zin in krijgen.
    vooral dit beest vind ik prachtig: https://depetvantruus.files.wordpress.com/2012/04/lieurneux-020a1.jpg
    Zo`n bijzondere tekening, dat zie je niet vaak.

    • 2 april 2012 20:56

      Artmus, dat is een Appaloosa. Ze hebben daar diverse Amerikaanse rassen. Het zijn sterke paardjes en dat moet wel om in zo’n omgeving te kunnen rijden.

      • 3 april 2012 08:03

        Een appaloosa , oker, dat is zeker zoiets als een appelschimmel?
        Ik vind hem geweldig!

  7. 2 april 2012 21:14

    Truus,

    Dat lijkt mij inderdaad een heel gezellig en mooi weekend te zijn geweest.
    Volop genieten van mens, paard en natuur.

    Groetjes,

    jeer

  8. Willie permalink
    3 april 2012 00:01

    Prachtig, de Ardennen, dit weekend is zeker voor herhaling vatbaar. 🙂
    De streek staat ook bekend om het lekkere eten.

    Terecht dat je hier alsnog een logje van maakt, mooie foto’s Truus.
    Leuk, al die dieren.

  9. 3 april 2012 14:46

    Kwijlend zit ik boven mijn toetsenbord. Wil je voortaan niet meer té aantrekkelijke foto’s op je blog zetten zonder eerst een waarschuwing te plaatsen?
    Alleen jullie onderkomen al, en dan lekker paardrijden…Heerlijk. Al vraag ik me af of ik het nog kan na tig jaar. Leuk Truus!

  10. 14 april 2012 17:32

    haha dat ene paard was een kruising met een dalmatier denk ik!!!!
    😉

    mooie foto’s, ziet eruit alsof jullie genoten hebben. Mooie omgeving ook!

Geef een reactie

