Skip to content

Verlate 1 april (2 maal).

3 april 2012

Net doen alsof, gaat soms mis…

——————————————————————–

Verdwenen schoonmaakkar, stekker uit stofzuiger, hahaha.

———————————————————-

Zes woorden met beeld is een initiatief van Jokezelf.

11 reacties leave one →
  1. 3 april 2012 13:54

    πŸ™‚

  2. geesjesgedachten permalink
    3 april 2012 15:34

    HA, LEUK, OOK AL IS HET 3 APRIL, AS GE MAAR LEUT HET TRUUS.

  3. 3 april 2012 19:34

    Je hebt ze weer leuk bij elkaar gezocht ,je bent heel vindingrijk in dit soort opdrachten !

  4. 3 april 2012 19:50

    πŸ™‚
    schiet mij maar lek truus, ik geloof dat ik het niet hΓ©lemaal snap:-)

    • 3 april 2012 22:28

      Klaproos, bij de eerste dacht ik aan iemand die net doet of ie struikelt en dan languit in de modder valt.
      De tweede zijn plagerijtjes die me overkomen zijn. Mijn karretje was op een andere plek verstopt of de stekker werd eruit getrokken terwijl ik aan het stofzuigen was. πŸ™‚

  5. Willie permalink
    4 april 2012 00:38

    De eerste had ik niet begrepen, de tweede wel!
    Lollig doen tegen de schoonmaakster, leuk hoor. ( Niet dus ) πŸ™‚

    Haha, als je struikelt zou je met de neus in de modder moeten vallen, deze ligt op zijn/haar gat! πŸ˜‰

  6. 4 april 2012 09:37

    Geinige invulling op deze manier. Ik moet eerlijk zeggen dat ik die eerste ook niethelemaal door had. Maar leuk is het wel πŸ˜‰

  7. Trees permalink
    4 april 2012 15:36

    Pechvogel… trapte je erin? Of wist je meteen, oh ze hebben me te pakken, het is 1 april!

  8. 6 april 2012 10:59

    Na uitleg snap ik ze ook. Komt zeker omdat 1 april allang weer om is. Leuk gedaan πŸ™‚

Trackbacks

  1. 1 APRIL! | Jokezelf
  2. Zes woorden met beeld – Detective | Jokezelf

Geef een reactie

