Skip to content

Detective (2 maal).

12 april 2012

Vermoord persoon gevonden. Wie, hoe, waarom?

—————————————————————

Midsomer, graafschap van de bizarre moorden.

———————————————————–

Zes woorden met beeld is een initiatief van Jokezelf.

11 reacties leave one →
  1. 12 april 2012 18:42

    Midsomer was altijd mijn favoriet.
    Maar met de nieuwe Barneby……hm….ik weet het nog niet.
    Ik vind de verhalen ook tamelijk absurd geworden.
    we wachten af.

  2. Trees permalink
    12 april 2012 23:17

    Goed bedacht deze verhalen Truus! Ik vond Baantjer altijd erg leuk om te zien, ik houd wel van Nederlandse en Belgische politieseries!

  3. Willie permalink
    13 april 2012 00:06

    De eerste, in een notendop het verhaal van de meeste detectives.

    Midsomer Murders kijk ik altijd graag, ook om de mooie streek.
    Maar je kunt er beter niet met vakantie gaan, wegens het hoge sterftecijfer. 😉

  4. 13 april 2012 08:12

    Graaf-schap. Dan weet ik waar ik het slachtoffer moet zoeken. 😉
    Leuk!

  5. 13 april 2012 09:19

    Ja! Leuk! Goed bedacht. Met Baantjes had ik niet zoveel, hoewel ik Piet Römer een geweldig acteur vond. Ik was wel fan van de Midsummer Murders, maar die nieuwe Barnaby vind ik niks. Jammer hoor.

  6. 13 april 2012 11:33

    leuk gevonden,
    begrijp niet dat er in Midsomer nog inwoners zijn: de ene helft is dood, de andere helft zit in de bak!

  7. 14 april 2012 16:22

    crimeseries, veel uurtjes spanning ter ontspanning !

  8. 14 april 2012 18:52

    Ik ken geen van beide detectives. Wel van naam uiteraard, maar nooit een aflevering van gekeken. Maar de sfeer kan ik raden hoor! Oh, oh, is eentje weer niet genoeg voor jou. liefhebster?!

  9. 15 april 2012 10:49

    Het zijn prachtige series… en je hebt er mooie verhalen van gemaakt…

  10. 17 april 2012 16:41

    Het is me wat met die foto opdrachten. Maar leuk gevonden hoor.

Trackbacks

  1. Zes woorden met beeld – Detective | Jokezelf

Geef een reactie

