Skip to content

Bedankt allemaal.

4 mei 2012

Lieve mensen,

bedankt voor de goede wensen voor mijn moeder. Ik zal ze aan haar doorgeven. 🙂

Zoals jullie vast wel gemerkt hebben ben ik momenteel weer weinig in weblogland. Er zijn zoveel dingen die ik moet doen dat ik de rust niet kan vinden om te webloggen. Wat niet wil zeggen dat ik jullie vergeet en ik kan zomaar ineens weer ergens opduiken.

Het caravanseizoen is weer  begonnen.

Deze wisent kwamen we vorig jaar tegen tijdens een fietstochtje richting Nijkerk.

18 reacties leave one →
  1. 4 mei 2012 17:57

    Geen probleem toch? Je kunt nou eenmaal niet alles tegelijk, ach en je bent je eigen hoofdredactie 😉 Ik blijf je hoe dan ook volgen. Geniet van alles wat je doet en tot blogs!

  2. Willie permalink
    4 mei 2012 22:52

    Heel apart om zo’n dierentuindier zomaar tegen te komen.
    Dat is wel even het vermelden waard, mooie foto.

    Hopelijk krijgen jullie veel mooie caravandagen, met mooi weer.

  3. 5 mei 2012 11:57

    We wachten gewoon af tot je weer opduikt. Dat zal vast wel ergens gebeuren 🙂

  4. 5 mei 2012 17:28

    Je komt inderdaad vanzelf wel weer “online” ,mijn moeder zei vroeger altijd “wat het zwaarst is moet het zwaarst wegen ” en zo is het ook !

  5. 11 mei 2012 08:16

    Jammer dat je er zo weinig bent. Ik begrijp dat er belangrijker dingen zijn. Maar er zijn zoveel mensen die wegvallen de laatste tijd. Dat gezellige van vroeger, dat is er niet meer zo. Enfin, het is niet anders.

  6. 15 mei 2012 19:12

    Truus, jij doet gewoon wat je moet en wilt doen. Dan doen wij dat ook en intussen wachten op elkaar. Hoe klinkt dat? 🙂

  7. Trees permalink
    16 mei 2012 21:25

    Je komt toch wel weer terug he Truus! Altijd gezellig jouw logjes…! Een mooie zomer gewenst!

  8. geesjesgedachten permalink
    17 mei 2012 21:24

    Ook ik blog even niet zo veel. maar net als jij,kom ik ook weer terug.
    Een fijne zomer gewenst Truus!

  9. 18 mei 2012 08:31

    Hoi Truus,

    Leuk dat je weer even kwam buurten.
    Ja zo`n blogblok kan gemakkelijk ontstaan…zeker in het voorjaar en zomer seizoen.
    Een mens wil ook wel eens wat anders hè……
    probeer de rust te vinden om een beetje te genieten meid.

    groetjes Eveline

  10. Willie permalink
    19 mei 2012 21:00

    Truus is vandaag jarig, Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag zusje!

  11. 8 juni 2012 15:48

    Waar zijn de tijden van weleer… Truus, had ik je nou gefeliciteerd? Ik ben zo slecht in die dingen. Als ik het niet heb gedaan, dan alsnog van harte gefeliciteerd. Ik ben zo’n draak op dat gebied.

  12. 8 juni 2012 21:55

    en ik kom weer véél te laat zoals altijd .Alsnog gefelicteerd Truus
    Al reageer ik niet altijd en overal ,lezen doe ik overal.
    Doe rustig aan ,maar kom wel weer terug.Plato heeft gelijk het wordt té rustig .
    groetjes,Ria

  13. 11 juni 2012 12:09

    Truus, ik zag je net weer op mijn wordpress. Dus je lééft. Wat een geluk, wat een blijdschap. Ik dacht zelfs nog even: er zal toch geen WE aankomen he? Ha, wie weet. Zoals je al zei: je kan zo maar weer opduiken. Nou, van mij mag je nog vaak opduiken, hoor.

    Dag dag, groetjes aan Frans en tot leesz, schrijfs, praats.

    Plaat

  14. 20 juni 2012 14:04

    Er staat hier nu al zó lang “bedankt allemaal”dat het wel lijkt of je gestopt bent met bloggen !
    Maar ooit zal het blogbloed wel weer gaan kriebelen ,daar wachten we dan maar op 😉

  15. geesje permalink
    2 juli 2012 21:10

    Ik kom alleen maar even langs om hoi te zeggen.
    “Hoi!!”

  16. 5 augustus 2012 14:27

    Nog steeds van de vakantie aan het genieten? 🙂 Alles goed bij jullie? En is je moeder alweer goed op de been?

  17. 22 augustus 2012 13:51

    Nog steeds komkommertijd. Maar niet bij mij.

Geef een reactie

