Skip to content

Uitruimen-Inruimen.

13 oktober 2012

Een vaatwasser, duidelijk toch?!  🙂

Meerdere deelnemers zijn te vinden bij MelodyMusic.

8 reacties leave one →
  1. 13 oktober 2012 13:58

    Helemaal perfect……… en wat ik nog meer zie….. jij hebt iets dat op mijn verlanglijstje staat 😉 Dank je wel meis, liefs en fijn weekende.

  2. 13 oktober 2012 14:09

    Prima voorbeeld.

  3. 13 oktober 2012 16:20

    Ja klopt , daar zijn die apparten voor ,om in -en uit te ruimen ;-)Bij mij thuis zul je er geen vinden ,wij doen nog gewoon gezellig samen de afwas 😉

  4. 13 oktober 2012 19:51

    Een uitvinding van jewelste en perfect voor de categorie
    Fijn weekend!

  5. Trees permalink
    13 oktober 2012 20:10

    Ja Truus, die is goed! Een onmisbaar apparaat hoewel ik er hier op Gran Can geeneen heb, maar ja, hier heb ik een grote kabouter hè 😉

  6. 14 oktober 2012 14:44

    Wat een mooie invulling zeg!!! Ja met een vaatwasser blijf je bezig met in en uitruimen.

  7. Willie permalink
    14 oktober 2012 21:25

    Dit vind ik de beste invulling van de tegenstelling, goed gevonden, Truus!

  8. 15 oktober 2012 15:00

    Ziet er goed uit Truus. Toch vraag ik me altijd af: is dat in- en uitruimen niet ongeveer evenveel werk als dat afwassen en laten afdruipen? Ik ben altijd zo klaar met de afwas, ook als er bezoek is geweest.

Geef een reactie

