Skip to content

Handwerk-Machinewerk.

19 oktober 2012

Met welke van de twee zal ik de haag eens doen? 🙂

11 reacties leave one →
  1. 19 oktober 2012 09:19

    Hihi dit is ook een goede invulling zeg 😉 zeker nu, in de herfst.

    Fijn weekend

  2. 19 oktober 2012 09:46

    Een heel actuele invulling. Fijn weekend.

  3. 19 oktober 2012 10:41

    Ah zoiets als die linkse moet ik nog gebruiken dit weekend…………eigenlijk. Leuk ingevuld en fijn weekend

  4. 19 oktober 2012 12:09

    Wow Truus, wat een lumineuze vondst van jou, hier had ik (ook) niet aan gedacht!

    Dank je wel, liefs en fijn weekend.

  5. 19 oktober 2012 14:33

    de rechtse denk ik zo!
    leuk gevonden

  6. 19 oktober 2012 15:08

    Jij mag kiezen natuurlijk maar ik kies als het éven kan voor met de hand ,en dan nog bij voorkeur met een gewone klein snoeitang als de heg niet ál te groot is ! Het wordt dan meestal minder “kaal” !

  7. 19 oktober 2012 17:05

    Schitterende tegenstelling ………. en ook zo toepasselijk voor dit seizoen. Succes met het snoeien. 🙂

  8. Trees permalink
    19 oktober 2012 22:39

    Knap bedacht deze tegenstelling Truus, ben je al klaar met je heg?

  9. 21 oktober 2012 20:32

    Allen, bedankt voor jullie reacties. 🙂
    Ik kwam op het idee doordat we de afgelopen weken het nodige gesnoeid hebben. Zowel handmatig als machinaal. 😉
    En nu ga ik mijn bedje in want ik ben net terug van een weekend paardrijden in de Ardennen.
    Helaas waren er vandaag een flink aantal ziek. Waaronder ikke. We denken dat een buikgriep toegeslagen heeft. 😦

  10. Willie permalink
    21 oktober 2012 22:11

    Wat jammer van die buikgriep Truus, ik wens je spoedig beterschap.
    Het kan ook iets zijn wat jullie gegeten hebben?
    Gelukkig ben je weer veilig thuis.

    Machinaal en handmatig hebben allebei hun voordeel en nadeel.
    Goed bedacht, deze tegenstelling.

  11. 24 oktober 2012 11:43

    Met de linkse natuurlijk Truus. Laat Shirley het maar doen.

Geef een reactie

