Skip to content

Zwart-Wit.

22 maart 2013

Driemaal is scheepsrecht zeggen ze. Dan doe ik ook deze keer weer mee met zwart/wit.

Truusje 02

Een volgende keer misschien RoodGroen Melody? 🙂

Foto tegenstelling is een initiatief van Melodymusic.nl

10 reacties leave one →
  1. 22 maart 2013 16:22

    Leuk bedacht Truus… En wat een prachtig haar heb je daar, zonde dat je dat tegenwoordig onder die pet verstopt 😉

  2. 22 maart 2013 16:30

    Mooiiiiii en ja ik sluit me dan ook bij Trees aan

    Eh ja wie weet…. 😉

    Dank je wel.

  3. 22 maart 2013 16:53

    mooi meisje was jij truus xxxxxxxxxxxxxxxx

  4. 22 maart 2013 17:18

    Leuk hé die oude foto’s,vast in je ‘paasbeste’ goed een rondje door de grachten.Zo ging dat met pasen werden wij altijd in het nieuw gestoken.En zeker wat een mooi haar!!

  5. 22 maart 2013 18:08

    Wat een leuke foto zeg!! 🙂 Ik heb er ook zo een van mezelf, Ik was een beginnende puber en het was volgens mij wat warmer, want ik sta er met blote armen op.

  6. 22 maart 2013 20:35

    Heeeej. zo eentje heb ik ook nog ergens liggen…maar niet in het zwart/wit dan 🙂
    Nostalgisch plaatje, Truus!
    Fijn weekend en liefs,
    Kakel

  7. 23 maart 2013 08:48

    echt wel zwart wit:-)
    je bent geen steek ouder geworden truus

  8. 23 maart 2013 15:16

    Wauw , wát een vracht haar heb je daar ! Het lijkt alsof je op een rondvaartboot stapt maar ik kan me vergissen natuurlijk! Ik kan me niet herinneren dat ik vroeger zulke leuke kleding had ,maar ik ben natuurlijk nét wat ouder dan jij en in “mijn” tijd was er nog niet zoveel geld voor leuke kinderkleding !

  9. 23 maart 2013 17:01

    kijk, daar hebben we truusje!
    wat een mooie kop met haar, waar heb je dat gelaten? of zit dat allemaal onder je pet weggestopt?

  10. Willie permalink
    23 maart 2013 21:59

    Toen was je nog schattig, haha. Grapje hoor.
    Leuke invulling van zwart-wit, Truus.

Geef een reactie

