Skip to content

Schrijven.

28 maart 2013

Slapeloos gewoel, malende gedachten, verhaal ontkiemt.

Wekker 06

 

Meer zes woorden met beeld kun je vinden bij Doldriest.eu.

15 reacties leave one →
  1. 28 maart 2013 23:00

    Goed bedacht Truus!
    Ik ben hier niet goed in hoor, dus doe ik maar beter niet mee 😦

  2. Willie permalink
    29 maart 2013 01:20

    Een heel onrustig boek, maar tot slot is er een verhaal.
    Je moet er wat voor over hebben he, Truus. 😉

  3. 29 maart 2013 06:25

    Mooi verhaal en dat in maar 6 woorden

  4. 29 maart 2013 08:42

    tja truus, stil liggen zei mijn moeder dan rust je toch:-)

  5. 29 maart 2013 11:05

    Wauw!
    Je moet er maar opkomen het zo in te vullen, knap gedaan!

    • 29 maart 2013 12:13

      Dank je wel Melody. 🙂
      Het is me meermalen overkomen. Omdat je overdag constant met van alles bezig bent en je ’s nachts alle tijd hebt om te denken. 😉

  6. 29 maart 2013 14:06

    Zeer herkenbaar, jouw verhaal. En dan kun je absoluut niet gaan slapen tot je je gedachten hebt opgeschreven. Heb jij dat ook?
    Geweldig verhaal over schrijven, Truus, je beschrijft een heel proces in slechts zes woorden.

    • 29 maart 2013 16:33

      Inderdaad Marion, dan zit er niks anders op dan om op te staan en je gedachten op te schrijven. 😉

      • 29 maart 2013 17:43

        Knipperend tegen het felle licht, met een ega die vraagt wat je in hemelsnaam aan het doen bent 😉

  7. 29 maart 2013 14:39

    O zó herkenbaar, Truus!
    Ik kan de vorige reacties enkel maar beamen, Truus!
    Lenjef

  8. 29 maart 2013 14:53

    zo gaat dat: op de rand van in slaap vallen ontstaan de mooiste verhalen.
    helaas zijn ze de volgende dag weer verdwenen….

  9. 29 maart 2013 17:53

    Jaaaren geleden heb ik op de boot van/naar Noorwegen een lichtpen gekocht. Ideaal!!! Maar ja, dat ding is nu “op” en nergens is een vervanger te regelen, tenzij ik er meteen 200 bestel. Een paar steekwoorden op een briefje schrijven werkt ook al niet meer. Zelfs dan weet ik de volgende ochtend niet meer wat ik ook alweer in gedachten had. BIjzonder frustrerend. Ik houd het maar op de leeftijd 😉
    Geniale invulling!

  10. 29 maart 2013 18:47

    Bedankt voor jullie reacties. Grappig om te merken dat ik niet de enige ben die hier last van heeft. 🙂
    Kakel, gewoon kopen die pennen en dan doorverkopen aan al die slapeloze, worstelende webloggers. 😉
    Ja Hanneke, met het ochtendgloren zijn de prachtigste volzinnen verloren. ;-(

  11. 29 maart 2013 20:18

    Ik heb er zélden last van, Ik ben zo’n mazzelaar die gaat zitten schrijven en dan rolt alles er zómaar uit. Maar ….ik waag me dan ook niet aan opdrachten want dán moet je je gedachten meer “dwingen” in een bepaalde richting !

  12. 5 april 2013 15:31

    Dat gepieker herken ik, alleen doe ik dat overdag. Dat scheelt een slok op een borrel. ’s Nachts droom ik mijn verhaal dan verder. Niet dat ik alles onthoud, maar sommige dingen komen de volgende ochtend wel weer mijn brein invliegen. Mooi verhaal.

Geef een reactie

