Skip to content

Rood-Groen.

5 april 2013

Rood Groen 03

 

Wie kent dit nog? Een negatief waarbij de stoeltjes groen zijn en het gras rood.

Rood Groen 3

 

Op de afdruk zijn de stoeltjes dus rood en het gras groen.

Foto tegenstelling is een initiatief van melodymusic.nl

11 reacties leave one →
  1. 5 april 2013 23:01

    Ja ik ken dit zeker nog….. heb op zolder nog wel zoiets liggen, inclusief stapels dozen met 1000-en dia’s, die ik nog steeds eens moet digitaliseren…. (zucht, zo geen zin in)

  2. 5 april 2013 23:01

    ohh shoot….. vergeet ik helemaal je te bedanken voor je bijdrage!

    DANK JE WEL, liefs en fijn weekend.

  3. 5 april 2013 23:17

    Ja dat klopt wel, leuk gevonden zo.

  4. dieneke55 permalink
    5 april 2013 23:21

    Tja wie heeft dat niet………………….,dozen vol hier.

  5. 5 april 2013 23:28

    Inderdaad, ik weet het nog wel! Ik heb ook nog een heleboel negatieven liggen… wat moet ik er eigenlijk mee hè…

  6. 6 april 2013 15:48

    Ook hier nog genoeg van te vinden op zolder, leuk uitgedacht ,dat is dus twee maal rood/groen met dezelfde foto 😉

  7. 6 april 2013 19:51

    Dát is nog eens een originele vondst!
    Fijne zondag,
    Liefs Kakel

  8. Willie permalink
    6 april 2013 22:01

    Inderdaad, en wit was zwart en zwart was wit.
    Goed gevonden, originele invulling, Truus.
    Je hebt het negatief ‘onthoofd’ afgedrukt. 🙂

  9. 7 april 2013 05:48

    Ik ken het niet maar ik vind het wel een leuke invulling van de tegenstelling 🙂

  10. ferraravictoriene permalink
    7 april 2013 15:37

    Goed zeg. Je moet er maar opkomen. Ook hier nog mappen vol negatieven. Hoera voor het digitale tijdperk!
    Antwoord op je vraag een parapluwinkel, toen wij er waren hadden we die gelukkig niet nodig.

  11. 8 april 2013 11:55

    goed gevonden hoor.

Geef een reactie

