Skip to content

Artis, de foto’s (deel 1).

28 april 2013

Bij restaurant ‘De Twee Cheetahs’ lieten we ons door een willekeurig iemand (die Spaans bleek te spreken…) met z’n vieren op de foto zetten.

Artis 126

Onze moeder had het op een gegeven moment wel gehad met haar rolstoel en speelde toen even zelf voor ‘duwende’. Een hilarisch moment.

Artis 162

De foto’s die ik in het aquarium genomen had waren best aardig gelukt.
Vooral die met de anemonen vind ik mooi.

Artis 046

Artis 284

Het gorillajong was eerst een soort verstoppertje aan het spelen met een andere gorilla. Toen die geen zin meer had begon ie in zijn eentje een beetje te ‘apenkooien’. Tot zijn aandacht getrokken werd door zijn etende moeder. Met als resultaat deze aandoenlijke foto.

Artis 241

Het viel niet mee om de vlinders in het vlinderpaviljoen te fotograferen. Dankzij de bloeiende lepelplanten en de speciale voederplankjes met fruit is het me toch gelukt.

Artis 080

Artis 095

Vanwege het 175 jarige bestaan is het hele park opgefleurd met bloemen en planten.

Artis 125

Artis 220

Wat ik zo mooi vind aan Artis zijn de oude gebouwen, zoals het Minangkabause Huisje.

Artis 027

In het reptielenhuis vond ik deze ‘vastgeplakte’ gekko wel heel erg grappig.

Artis 145

Dit leek me voorlopig wel genoeg. Een volgende keer ga ik weer verder. 🙂

11 reacties leave one →
  1. 29 april 2013 15:09

    Jullie hebben vast een superdag gehad!

  2. 29 april 2013 15:35

    whaaa truus die waar je moeder achter de rolstoel staat is wel supergaaf ,
    wat een verslag van een mooie dag truus

  3. 29 april 2013 17:53

    Mooi zo’n daggie uit he?
    Fijn te zien en te lezen dat je er zo van genoten hebt, het is je van harte gegund!

  4. 29 april 2013 18:15

    Lekker hoor zo’n dagje samen en de foto’s zijn hartstikke leuk!

  5. Willie permalink
    29 april 2013 21:55

    Je foto’s zijn mooi geworden, Truus.
    Leuk om de gorilla’s weer te zien, en het was inderdaad hilarisch, ze duwde ook echt een stukje. 🙂

    De oranje/witte visjes zijn ook goed te zien. 😉

  6. 30 april 2013 05:51

    Hele mooie foto’s! Bedankt om die met ons te delen

  7. 30 april 2013 08:42

    Ziet er héél gezellig uit, Truus! Al 100 jaar niet in Artis geweest, maar zo te zien mis ik iets…

  8. 30 april 2013 15:50

    Kortom , een héél geslaagde familiedag en ik denk dat je moeder genóten heeft met haar dochters! Fijn dat je moeder niet héél afhankelijk is van de rolstoel en er desnoods nog zelf achter kan duwen;-)

  9. 8 mei 2013 16:27

    Prachtige serie. Ik kom toch regelmatig in Artis maar ik herinner me bepaalde dingen helemaal niet. Zoals dat huisje. Goed op letten de volgende keer.

    Je moeder achter de rolstoel…zo leuk. Jullie zijn een gezellig, humoristische familie. Hoe heet jullie zus in de rolstoel?

  10. 16 mei 2013 14:11

    Dit zijn ook hele leuke foto’s geworden! Mooi ook die foto’s van het aquarium, valt niet mee om door dik glas te fotograferen. 🙂

Geef een reactie

