Skip to content

Begin-Eind.

1 juni 2013

Boek 01

 

Deze lijkt me duidelijk genoeg.😉

Foto tegenstelling is een initiatief van Melodymusic.nl

10 reacties leave one →
  1. 1 juni 2013 08:54

    Ook weer een leuke invulling van de opdracht🙂

  2. 1 juni 2013 09:02

    🙂 Leuke invulling, je moet er maar opkomen!

    Ik vond het prachtige boeken, heb ze in 1 adem uitgelezen😉

    Liefs en fijn weekend!

  3. 1 juni 2013 09:46

    Heel duidelijk! Ik heb ook alle Harry Potter boeken, in die tijd cadeau gekregen van mijn dochter en allemaal gelezen. Ik heb wat afgelachen. Elke keer denk ik, ik ga er weer eens aan beginnen, misschien als ik eens geen leesvoer meer heb, maar ik heb nu zoveel andere boeken… daar kom ik mijn hele leven niet eens doorheen😉.
    Een fijn weekend!

  4. 1 juni 2013 10:06

    leuk truus,

    alles wat een begin heeft heeft ook een eind, dus ook een boek:-)

  5. 1 juni 2013 10:29

    Mooie vergelijking …….. alleen ben ik denk ik een van de weinge die geen enkel boek van Harry Potter gelezen heb, waarom niet? Gewoon omdat het me niet trekt ….. de films zijn wel leuk trouwens, maar heb ik ook niet allemaal gezien🙂

  6. 1 juni 2013 12:58

    Gelukkig hoef ik de boeken van Harry niet te lezen om dit leuk te vinden🙂

    Leuk, Truus!!

  7. 1 juni 2013 13:23

    Oh ja, ik heb alle delen van Harry in het Engels VERSLONDEN! Zo knap hoe in het laatste deel alles samenkwam🙂 Goeie vondst dus, Truus!

  8. 1 juni 2013 20:43

    Ik heb alleen uit de eerste paar delen wel wat gelezen maar dan vóórgelezen aan de kleinkinderen dráken van boeken om voor te lezen met al die vreemde namen
    Bovendien wordt daar vaak pas aan het eind van de zin de “gemoedsgesteldheid: van de figuur duidelijk en dat is héél lastig bij voorlezen! Staat er bijv. aan het eind van de zin “schreeuwde hij”

  9. Willie permalink
    1 juni 2013 21:41

    Het begin en eind van een boek, leuk gevonden, Truus.
    Ook ik heb ze niet gelezen, wel een paar van de films gezien.

  10. 3 juni 2013 12:01

    Goed bedacht!

    X

Geef een reactie

