Skip to content

Rechts-Links.

7 juli 2013

Computer 10

 

Ik ben van nature rechts maar sinds een noodlottig ongeval, waarbij ik mijn sleutelbeen brak, ‘muis’ ik links.

Foto tegenstelling is een initiatief van Melodymusic.nl 

11 reacties leave one →
  1. 8 juli 2013 08:18

    Dit vind ik een geniale keuze😀 Wel sneu dat het komt omdat je je sleutelbeen gebroken hebt. En ik probeer me voor te stellen hoe je de gemaakte foto met een kabeltje in je computer hebt gezet, en het kan niet anders of je hebt moeten “pielen” om alles te krijgen zoals je het eruit wilt laten zien, Maar het is je gelukt, hulde! Hou je taai, hè?

    • 8 juli 2013 13:27

      Haha, Kakel.🙂
      Ik kan alles weer met mijn rechterarm want dat ongeluk is van een paar jaar geleden.
      Het kabeltje klopt en ook het maken van de foto. Plus de (papier)rommel weghalen die ik er niet op wilde hebben.😉

  2. 8 juli 2013 10:41

    hele mooie invulling inderdaad ook al is de oorzaak dat dan weer niet…\
    maar ehhhhh ik mis iets op de foto~!
    ‘k zie Nickies kleedje wel maar Nickie zelf niet……

  3. 8 juli 2013 11:37

    en dat gaat goed zo hé truus

  4. 8 juli 2013 19:15

    Wat een leuke bijdrage zeg!! Ja, zo zie je, door zo iets leer je je dus aanpassen, gewoon omdat het moet🙂

  5. Willie permalink
    8 juli 2013 23:56

    Originele invulling, Truus.
    Je hebt er een mooie foto van gemaakt, van je computerplek.

  6. 9 juli 2013 20:08

    Wat heb jij een kéurig opgeruimd bureau …..ik durf niet eens een foto te plaatsen hoe mijn bureau eruit ziet sinds ik er ( nog steeds) 2 computers en twee beeldschermen op heb staan .
    Links muizen is goed te doen maar het zal natuurlijk even wennen zijn geweest .
    Ik had mijn vingerblessure gelukkig links destijds;-)

  7. saskia permalink
    10 juli 2013 20:10

    Ziet er echt netjes uit Truus. Ik heb helemaal geen muis vind het op de bank ondingen.Heel knap dat jij het dus andersom kan😉

  8. 11 juli 2013 19:19

    Knap dat je met links kan muizen😉 ik ben rechts en heb wel eens met links gemuisd maar dat vind ik niets. Leuke invulling😉

  9. 23 juli 2013 11:23

    ik heb sinds kort een geblokkeerde rechter middelvinger. Ik zou minder moeten scrollen maar het is moeilijk zonder te doen.
    Gelukkig is je arm weer hersteld.

Geef een reactie

