Skip to content

Sauerland.

13 augustus 2013

Even een onderbreking van mijn zomerstop om jullie wat van Sauerland te laten zien.

Bad Berleburg 007

Een kasteel in Bad Berleburg.

Brilon 002

Kunst in Brilon.

Druipsteengrot 009

Een druipsteengrot in de buurt van Warstein.

Frankenberg 006

De markthal in Frankenberg met vakwerk en leisteen.

Hennesee 012

We hadden platvoeten na een rondje om dit meer. De Hennesee bij Meschede.

Kahler Asten 001

De bergtop Kahler Asten bij Winterberg.

Kahler Asten 007

Uitzicht vanaf de Kahler Asten.

Niedersfeld 015

Op de hei bij Niedersfeld zagen we deze boom met Maria.

Schmallenberg 015

Dit mooie huis staat in Schmallenberg.

Silbach4 001

Silbach, het dorp waar ons vakantiehuisje stond.

Warstein 021

Hergebruik van een bierketel in Warstein.

Wildpark 016

Rond de druipsteengrot was een wildpark met o.a. deze lynx.

Willingen 001

Dreigende regenwolken in Willingen.

Willingen 015

Deze roofvogel zagen we bij een parkje in Willingen. Hij/zij bleef gewoon zitten!

Winterberg 001

 

Een leuke fontein met allerlei sportende mensen in Winterberg.

Nu ga ik weer verder met mijn zomerstop. Dag, dag. πŸ™‚

14 reacties leave one →
  1. 13 augustus 2013 18:55

    O, heerlijke foto’s. Ik herken er diverse van, ben daar jaren terug ook in de buurt geweest πŸ™‚ Geniet er nog even van.

  2. 13 augustus 2013 20:48

    Ik zie bekende plekjes.

  3. 14 augustus 2013 19:31

    Leuk dat we even mee mochten genieten van het mooie Sauerland, dankjewel! En nu weer verder van je rust genieten , veel plezier πŸ˜‰

  4. 14 augustus 2013 20:30

    Winterberg…daar ben ik op de fiets naar toe geweest (heen en terug). Maar één lekke band gehad, en bij de fontein hebben we onze bidons gevuld. Wat stom dat dergelijke kleine dingen je bij blijven πŸ˜€
    Mooie foto’s Truus. Alsof ik weer even terug was. Thankxxx
    Die roofvogels is anders ook een bjoetie!
    Liefs Kakel

  5. 16 augustus 2013 08:24

    prachtig truus,
    je hebt er weer hele mooie dingen gezien,
    die torenvalk……
    en zo blijven zitten?? heb je hem gehypnotiseerd misschien:-)

    prachtig joh….

  6. 17 augustus 2013 09:27

    Dat ziet er prachtig uit! Wat een mooie foto’s Truus. Volgens mij heb jij een heerlijke vakantie.

  7. Willie permalink
    19 augustus 2013 00:35

    Zo te zien hebben jullie veel gedaan en gezien Truus, jullie zijn op/in veel plaatsen geweest.
    En je hebt veel mooi weer gehad. πŸ™‚

    Mooie streek en je hebt veel afwisseling met leuke details in je foto’s.
    Leuke wandeling rond het meer, maar je vergist je gauw in de afstand. πŸ˜‰
    Nog leuker dat jullie bergwandelingen hebben gemaakt.

    Die valk dacht zeker, ik ga niet in die dreigende regenwolken. πŸ™‚
    Mooie foto’s.

  8. 20 augustus 2013 12:32

    Mooie tussenrapportage. Die berg ken ik. Ik was 12 en we waren in Olpe (Sauerland). Op een dag zouden we naar die Kahler Asten gaan maar mijn broertje en ik bouwde dammetjes in de rivier. Toen ze ons gevonden hadden, was mijn vader woedend. Nou ga ik niet meer, nou is het te laat en allemaal door die kinderen, brulde hij woedend. We gingen niet en de dag was verpest door ons toedoen. En dat moesten we goed weten ook.
    Een paar dagen later zouden we alsnog. Maar toen begaf een van de solexen het en moesten we afbreken. Later gingen we met de trein terug naar Nederland.
    Het was mijn eerste buitenlandse reisje. Maar die schaduw hing er over en bleef er over hangen. Nooit geweten dat ze daar in de omgeving van die leuke stadjes hadden. Maar ja, dat zeg ik in 2013 en toen was het 1960.

    Prachtig verslag dat me dus alle kanten op liet mijmeren.

  9. 24 augustus 2013 18:05

    Mooie scala aan plaatjes! Wat een afwisseling

  10. 30 augustus 2013 12:25

    O…Sauerland!! Wij waren daar in Juni!! Zo mooi! X

  11. 1 september 2013 14:31

    Bedankt dat je ons even laat meegenieten, vooral voor de thuisblijvers. Er is daar heel wat moois te zien. Prachtige foto’s!

  12. 14 september 2013 18:47

    jaaaaaa inderdaad meegenieten….. dank je wel.

    Ehhhh test? Hoezo test??

  13. 24 september 2013 22:00

    Ben hier nu pas even op bezoek, maar geniet van je foto’s. Jullie hebben je prima vermaakt als ik dat zo bekijk. Tot zondag??????

  14. 28 september 2013 14:32

    dat ziet er mooi uit!!! Winterberg……daar ben ik ook ooit geweest, maar heel veel kan ik me er niet meer van herinneren!!!

Geef een reactie

