Skip to content

Herfst.

23 oktober 2013

Ja, ja, ik weet het. Zowat iedereen heeft natuurlijk al een blogje gemaakt over de herfst.
Maar het is momenteel zo mooi in het bos met al die paddenstoelen en herfstkleuren.
En misschien is niet iedereen in staat om al dat fraais zelf te gaan bekijken.
Dan kunnen ze dat gewoon thuis doen. Hoe makkelijk is dat? 🙂

Hieronder dus een selectie van mijn herfstfoto’s. Er is voor elk wat wils.

Herfst 063

Herfst 044

Herfst 093

Herfst 014

Herfst 031

Herfst 017

Herfst 074

Herfst 096

Herfst 088

Herfst 060

Herfst 022

Herfst 053

Paddenstoel 02

Herfst 067

Herfst 085

14 reacties leave one →
  1. 23 oktober 2013 22:15

    Er is toch altijd zoveel moois te zien in de herfst. En aangezien ik nu niet in het land ben, ben ik blij dat ik die mooie foto’s kan zien bij je!

  2. 24 oktober 2013 08:37

    herfst in volle glorie truus, ja mooi hé, laat maar komen hoor

  3. 24 oktober 2013 16:35

    Nou zoveel mooie paddenstoelen kan ik hier in ieder geval niet vinden. Wél heel veel mooi verkleurde bomen maar dáár heb ik toch geen logje over gemaakt al had ik wél een logje “herfstig”genoemd. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk;-)

  4. Willie permalink
    24 oktober 2013 18:13

    Zo, wat een mooie foto’s Truus.
    En wat veel soorten paddenstoelen.
    In welk bos was je?

  5. 25 oktober 2013 12:59

    Het is genieten !

  6. 25 oktober 2013 16:36

    Eigenlijk noem ik me onbescheiden een beetje een kenner van de Nederlandse paddenstoelen en kan ronduit zeggen dat jij ze bijzonder treffend op de foto hebt gezet! Ik heb ervan genoten. Zéker van de laatste 😉

  7. 25 oktober 2013 19:23

    Het is natuurlijk wel waar dat heel veel mensen de herfst fotograferen en er over schrijven. En als je een blogrondje doet, kom je er dus heel veel tegen. Maar mooi is het wel. De herfst is een fascinerende periode. Als ik nu mag kiezen uit jouw foto’s, dan ga ik volledig voor het kleine kind in mij en kies ik voor die grote rode paddenstoel; rood met witte stippen. Ach, zat er maar een deurtje in en stond er maar een kabouter voor met zijn vrouwtje die eventjes naar me zwaaide. Maar ja, dat kind is van heel lang geleden.

  8. 27 oktober 2013 13:19

    Prachtige foto’s, Truus. De herfst blijft een bijzonder jaargetijde.

  9. 28 oktober 2013 11:04

    Mooie foto’s. Ik vind nummer 10 en 14 erg mooi, maar die rode met witte stippen heeft ook wel wat. Ik kende hem alleen uit het kleuterlieke, maar had er zo eentje nog nooit in het echt gezien.

  10. 29 oktober 2013 20:11

    Wat een prachtige foto’s . De meeste zie ik elke dag hier achterer de tuin en de elfenbankjes in de tuin.Kabouter Keereweer mag niet, op de grote rode met witte stippen bij de buren achter de tuin, gaan zitten.
    groetjes, Ria

  11. 31 oktober 2013 16:03

    Hallo Truus, waar ben je gebleven? Nog steeds op de camping:-)? Of geniet je van dagelijkse wandelingen. Het is wel stil hier hoor.

    Groetjes

    Willem

  12. 31 oktober 2013 16:04

    Overigens, ik heb hier nog een heel stel boeken. Ik ben aan het opruimen geweest. Misschien zit er iets voor jou bij. Alles is gratis.

  13. 2 november 2013 16:19

    Mooie foto’s weer!!!! Vooral die van die kabouterpaddestoel (rood met witte stippen!)
    Mocht je me trouwens de komende maanden willen volgen dan kan dat hier: http://www.suzanne-downunder2.blogspot.nl
    groetjes suzanne

  14. 7 november 2013 23:16

    HOI truus,
    Zoals je weet ben ik helaas niet meer zo van het wandelen. Daarom ben ik heel blij, dat ik hier kan meegenieten van je herfstfoto’s. Die laatste foto: is dat een paddestoel? Lijkt erg op een opengebarsten kastanje.

Geef een reactie

