Skip to content

Kunst.

27 november 2013

Soms is kunst zonder meer banaal. 😉

Pindakaasvloer

Meer zes woorden met beeld kun je vinden bij Doldriest.eu.

12 reacties leave one →
  1. Willie permalink
    27 november 2013 22:50

    Tja, of banaal hier het goede woord is, weet ik niet.
    De pindakaasvloer van Wim.T.Schippers.
    Het geeft een tijdsbeeld weer, wij vinden het onzinnig maar museum Boijmans van Beuningen denkt daar anders over.

    Een hele originele invulling, Truus.

    • 27 november 2013 22:56

      Willie, het is een woordgrapje. Banaal is ook platvloers en dit is een platte (pindakaas) vloer. 😉

      • Willie permalink
        28 november 2013 00:48

        Oooh, dus in die richting had ik toch moeten denken, ik dacht er wel aan. 🙂

  2. 28 november 2013 12:24

    … en basaal.
    Leuk verhaal met appetijtelijk beeld.

  3. 28 november 2013 19:44

    O ja….de pindakaasvloer. Daar zal af en tie iets aan gerepareerd moeten worden. Dat is dan wel een kunst. 😜

  4. 28 november 2013 19:47

    Ik mocht van m’n moeder nooit met eten knoeien, dat hebben deze heren dus niet meegekregen van thuis;-)

  5. 29 november 2013 08:06

    Leuk verhaal. Ik denk gelijk aan die bezoeker die er dwars doorheen liep. Ook wel banaal.

  6. 29 november 2013 16:39

    Echt
    kunst
    om
    van
    te
    smullen

  7. 2 december 2013 11:03

    Ik houd helemaal niet van pindakaas, zelfs niet op mijn brood ;-). Leuk gevonden.

  8. 3 december 2013 13:49

    Probeer hier maar eens met een uitgestreken gezicht langs te lopen. Of overheen.
    Een kunstig verhaal, Marja, meer kunst dan de kunst zelf 😉

Trackbacks

  1. Verhaal in zes woorden met beeld: Kunst | DOLDRIEST

Geef een reactie

