Skip to content

Lui-Actief.

10 januari 2014

Buinen 2011 039

 

Meer Foto tegenstelling kun je vinden bij Melodymusic.nl

12 reacties leave one →
  1. 10 januari 2014 12:22

    Wat een leuke invulling….. en wat sta je er mooi op, samen met dat edel ros.

    Lijkt me heerlijk zo door het landschap te kunnen ‘hobbelen’… misschien moet jij mij het maar eens leren ๐Ÿ˜‰

    Liefs en fijn weekend.

  2. 10 januari 2014 13:37

    Ik ken mensen die vinden mensen die รณp een paard zitten lui, maar daar behoor ik niet toe hoor! Mart Smeets vindt dat bijvoorbeeld. Tsssss, ik zou hem wel eens op een paard willen zien zitten…Wedden dat we hard kunnen lachen ๐Ÿ˜€
    liefsliefs Kakel

  3. ferraravictoriene permalink
    10 januari 2014 13:50

    Leuk deze. Zou zo met je mee willen. Gaat fysiek helaas niet meer lukken.
    Geniet er maar flink van het is zooooo leuk!

  4. 10 januari 2014 15:23

    Zooooo,lijkt mij net zo heerlijk als dobberen met een bootje. leuk hoor!

  5. 10 januari 2014 16:31

    Ziet er heerlijk uit, zo op een paard door de bossen struinen, leuke foto!

  6. 10 januari 2014 20:10

    Een luipaard? ๐Ÿ˜‰
    Leuke foto!

  7. 10 januari 2014 20:18

    Nou volgens mij is paard rijden รณรณk hard werken hoor, ooit had ik een paar rijlessen en ik weet nog wel dat je daar moe van wordt;-)

  8. 10 januari 2014 20:28

    Leuke foto zeg ๐Ÿ™‚ Nou je zit dan wel, maar volgens mij is het toch de bedoeling dat je je toch een beetje (veel) inspant tijdens het rijden en dat niet alleen het paard al het werk doet.

  9. Plato permalink
    10 januari 2014 21:46

    Wie is er nu lui? Het paard? Jij kan het niet zijn. Toch?

  10. Willie permalink
    11 januari 2014 00:06

    Ik kan alleen bedenken dat veel mensen denken dat paardrijden lui is, maar het is juist actief.
    Mooie foto en leuk gevonden, Truus.

  11. 11 januari 2014 21:22

    Deze klopt niet. Paardrijden is actief. En een paard dat een mens op de rug vervoerd ook.

    • 11 januari 2014 22:44

      Ach ja, Artmus. Er zijn nou eenmaal mensen die roepen: ‘Je hoeft niks te doen, het paard loopt toch’. ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

