Skip to content

Puzzel.

24 januari 2014

Zes gekleurde vlakken, veroverden de wereld.

download

 

Meer zes woorden met beeld kun je vinden bij Doldriest.eu

10 reacties leave one →
  1. 24 januari 2014 22:49

    jeetje ja zeg…. dat is lang geleden…..zo lang dat ik al niet eens meer weet wanneer dat was…..

    ik mail je nog ff binnenkort over de 26e mei, de kans bestaat dat ik die datum moet verzetten, zodra ik daar meer over weet laat ik het je weten.

    Liefs en fijn weekend, groeten aan frans ook.

  2. 24 januari 2014 23:51

    Haal dat ellendige ding uit mijn blikveld. 😄😄😄😄😄😄
    Ik snap er niks van en ik kan er niks mee.

  3. 25 januari 2014 00:03

    Knap! Er zit systeem in :
    Zes kleuren, zes vlakken… Zes woorden.

    Fijne weekeind
    – Dauw –

  4. 25 januari 2014 16:21

    Er móet nog ergens zo’n kubus in een kast slingeren ,maar inderdaad wát een hype was dat!

  5. 25 januari 2014 17:03

    Mooi verhaal over urenlange frustraties bij menigeen. Goed gedaan!

    Er is een systeem om deze Rubik’s Kubus puzzel op te lossen: mijn zoon draaide een paar minuten en alles zat weer goed. Maar ik heb nooit het geduld of de zin gehad om het te leren.

  6. 25 januari 2014 19:35

    Het uit elkaar halen van de kubus en weer goed in elkaar zetten was volgens mijn vader geen juiste manier van oplossen. Draaien was altijd wat moeilijker.

  7. Willie permalink
    25 januari 2014 21:27

    Er zitten heel veel verhalen achter jouw zes woorden.
    En die gaan allemaal over hetzelfde (on)ding. 😉
    Goed gevonden, Truus.

  8. Plato permalink
    28 januari 2014 13:30

    Zo’n ding kun je me rustig in handen geven. Ik draai er een keer of veertig aan en dan zit alles door elkaar. En dan laat ik dat zo want veranderen gaat me iets te ver :-)))))

  9. 31 januari 2014 13:30

    Heel goed gevonden!
    In mijn geval zou het zijn: Zes gekleurde vlakken, frustreerden de wereld… 😀

Trackbacks

  1. Verhaal in zes woorden met beeld: Puzzel | DOLDRIEST

Geef een reactie

