Skip to content

Beeld-Geluid.

26 januari 2014

Bladmuziek 01 a

 

Bladmuziek voor Frans zijn accordeonlessen.

Meer Foto tegenstelling kun je vinden bij Melodymusic.nl

7 reacties leave one →
  1. 26 januari 2014 12:39

    Oh dat is voor mij net chinees,wel leuk als tegenstelling!

  2. 26 januari 2014 13:05

    geweldig bedacht en past perfect natuurlijk.

    Hmmm accordeon…. nostalgie voor mij….. gespeeld van mijn 7e tot mijn 17e…. Ooit mijn accordeon in grote geldnood verkocht, toen ik in onverwacht t huis uit ging en op kamers moest….. Nog steeds mis ik m en heb m op mijn verlanglijstje staan…. wie weet ooit… \\

  3. 26 januari 2014 17:38

    O,wow ………. dat is een mooie invulling!! Dat ik daar niet aan gedacht heb, heb bladmuziek zat in huis 🙂

  4. 26 januari 2014 20:01

    Jeetje, goed bedacht Truus!

  5. 26 januari 2014 20:27

    Het is voor mij abacadabra, heel knap dat mensen hier muziek mee kunnen maken;-)

  6. Willie permalink
    27 januari 2014 00:32

    Het is een kunst om dit beeld om te zetten in geluid, heel knap van Frans. 😉
    Goed gevonden weer, Truus.

  7. Plato permalink
    28 januari 2014 13:27

    Beste Frans,
    Mag ik me nu eens tot jou richten. Want het is hier altijd maar van Truus dit en Truus dat, maar de partner verdient ook aandacht. Zeker als hij het instrument bespeeld waar mijn moeder zo gek op was. Opoe ook trouwens en als ik Schriebl en Hupperts hoor, krijg ik nog tranen in mijn ogen van nostalgie. Dat notenschrift ziet er best ingewikkeld uit. Ik snap daar nooit iets van. Knap als je dat kunt lezen en spelen. Mijn complimenten.
    Sta je al op youtube? Of kunnen we ergens anders iets van je horen. Dat lijkt me nou leuk.

    Truus, leuk dat je dit hier hebt neergezet. Een leuk eerbetoon aan Frans. Mannen die muziek maken moet je in ere houden. Ze brengen gezelligheid in het leven.
    En dit meen ik allemaal echt. Ik mis soms die gezelligheid die vroeger vaak zo gewoon was.

Geef een reactie

