Skip to content

Halfvol-Halfleeg.

31 januari 2014

Tulpen 09 a

 

Meer Foto tegenstelling kun je vinden bij Melodymusic.nl

10 reacties leave one →
  1. ferraravictoriene permalink
    31 januari 2014 12:54

    Ja, ook een goeie, zou het niet bedacht hebben. Kwam het in je op terwijl je bezig was met die tulpen?

    • 31 januari 2014 13:56

      Nee, ik had het al bedacht. Er zaten twee bossen in en die dronken de vaas steeds leeg. De roze/witte tulpen vielen al uit toen ik ze eruit haalde. Die heb ik gelijk weggegooid.

  2. 31 januari 2014 13:10

    Inderdaad, wat Ferrara al schrijft, hier zou ik ook nooit opgekomen zijn 😉

    Dank je wel weer, liefs en heel fijn weekend.

  3. 31 januari 2014 14:34

    Ook al zo’n goeie 😉 Tulpen zijn mijn favoriete bloemen, maar inderdaad ze slurpen heel snel de vaas leeg.
    Fijn weekend
    Liefs -x-

  4. 31 januari 2014 15:07

    Slim hoor!

    tip als de tulpen gaan hangen met een speld een gaatje prikken net onder de bloem in de steel.Staan ze nog wat langer.

    fijn weekend alvast!

  5. 31 januari 2014 16:34

    Nú al tulpen? Je wilde natuurlijk niet langer op het voorjaar wachten;-)

  6. Willie permalink
    31 januari 2014 22:38

    Dubbel halfvol en halfleeg, het water en de tulpen.
    Ik begrijp dat je de helft van de gele tulpen ernaast hebt gelegd voor de foto?
    Goed gevonden weer, Truus.

  7. Plato permalink
    5 februari 2014 15:20

    Goed gevonden, Truus. Dit is echt van beiden iets 🙂

  8. 6 februari 2014 15:54

    Er is weer een nieuwe WE, dus mocht je je vervelen…. 🙂

  9. 7 februari 2014 21:30

    Een heel originele foto! Daar zou ik nou niet opgekomen zijn 😉
    Fijn weekend en liefs,
    Kakel

Geef een reactie

