Skip to content

Vorst-Dooi.

7 februari 2014

Sneeuw 002 a

 

Meer Foto tegenstelling kun je vinden bij Melodymusic.nl

12 reacties leave one →
  1. 7 februari 2014 13:13

    Ik als iemand die een hekel heeft aan vorst/sneeuw en ijs, kan erg genieten van plaatjes waar het aan het dooien is 🙂 Zoals deze bijvoorbeeld.

  2. ferraravictoriene permalink
    7 februari 2014 13:33

    De tegenstelling levert prachtige plaatjes op, zoals deze. Maar een border in zomerbloei vind ik ook heel aantrekkelijk

  3. 7 februari 2014 14:11

    Ik sluit me helemaal aan bij Minoesjka 😉

    Dank je wel meis, liefs en fijn weekend.

  4. 7 februari 2014 14:42

    Inderdaad een mooi plaatje.

  5. 7 februari 2014 16:31

    Nou hier is er helemaal niets gevallen wat maar enig sinds op sneeuw lijkt………….jammer!en natuurijs al helemaal niet.

  6. 7 februari 2014 19:40

    Ook ik houd er helemaal niet van, die kou, die nattigheid, die troep die het later achterlaat, maar ernaar kijken vanachter glas, ja dat vind ik ook prachtig! Mooie foto!

  7. Willie permalink
    7 februari 2014 22:31

    Ik ben blij dat we eens een zachte winter hebben.
    Deze prachtige foto is gelukkig niet recent.

    De dooi zie ik er maar een heel klein beetje aan af, de natte plek onder de boom, waar maar weinig sneeuw lag.
    Goed gevonden weer, Truus.

    • 7 februari 2014 23:40

      Ik ook Willie. De foto is gemaakt op 9-2-2013, een jaar geleden dus.
      Het ging ook om de sneeuw op de (tuin)verlichting. Die smolt door de warmte van de lampen. 😉

  8. 9 februari 2014 13:42

    Op het tuinpad heb je “de dooi”vast wel een handje moeten helpen;-)

  9. 10 februari 2014 20:53

    Grappig

  10. Plato permalink
    11 februari 2014 11:50

    Mijn reactie is hier zeg. Vrrrreeeemd. Wat zal ik nu weer zeggen want het vorige is me ontschoten. Mooie foto? Ja. Nu geen ijs en sneeuw? Weet jij ook wel. Tulpen geven me een lentegevoel? Mmmm ja, dat is wel zo. Nou, dat doe ik dan maar.
    Jahoe…. jouw blogje doet me aan de lente denken.

  11. 13 februari 2014 13:33

    Nu hoeft het voor mij niet meer, maar ik heb het winterwonder landschap wel een beetje gemist deze winter. Ik heb er zelfs van gedroomd vannacht, ineens lag er toch nog wat sneeuw, natuurlijk geen camera bij me dus een foto met de gsm gemaakt. Maar ja als je wakker wordt staat er niks meer op hè? :-/

Geef een reactie

