Skip to content

Mat-Glans.

7 maart 2014

Glans Mat 03

Welke foto is mat afgedrukt en welke met glans?
Update: de onderste is die met glans. In het bovenste gedeelte zit weerspiegeling van het nemen van de foto. 🙂

Meer Foto tegenstelling kun je vinden bij Melodymusic.nl

8 reacties leave one →
  1. 7 maart 2014 15:42

    hmmmm ik durf het niet zeker te denken maar denk dat de eerste met glans is 😉

    Dank je wel weer meis, liefs en fijn weekend.

  2. 7 maart 2014 17:59

    He, wat gek, ik had toch een reactie hier gezet? ….. Maar volgens mij is de 2e foto in glans afgedrukt

  3. Willie permalink
    7 maart 2014 21:59

    De onderste lijkt mij met glans, maar ik kan het niet goed zien.
    En dan heb ik de foto’s nog wel in het echt gezien, Kitty staat er heel leuk op.
    Goed gevonden, bij mat en glans denk je inderdaad aan foto’s.

    Sommige reacties komen bij de foto terecht.
    ( Als je erop klikt kan je daar ook reageren).

  4. 8 maart 2014 09:25

    Ik denk de tweede….

  5. 8 maart 2014 10:46

    Zie ook geen verschil,nah de poezen zijn verschillend.Leuk.

  6. 9 maart 2014 16:11

    Dat is wel een heel bijzondere invulling. Mooi puzzeltje

  7. Plato permalink
    11 maart 2014 12:10

    De oplossing is er gelukkig al. Ik zie het verschil niet op dit laptopje. Maar nu weet ik het 🙂

  8. 12 maart 2014 21:18

    Ik zie geen verschil maar vind de onderste foto er wel gezelliger uitzien dan de bovenste. Mag dat ook?
    liefs Kakel

Geef een reactie

