Skip to content

Bekend-Onbekend.

14 maart 2014

Ruïne 01

Bekend of onbekend, dat hangt ervan af of je dit herkent. 😉
Update: zondag plaats ik een foto waarop te zien is waar en wat dit is. 🙂

Meer Foto tegenstelling kun je vinden bij Melodymusic. 

8 reacties leave one →
  1. 14 maart 2014 19:59

    ‘BEKEND’ een ruïne…
    ‘ONBEKEND’….wat/waar 😉

    Dank je wel meis, liefs en fijn weekend.

  2. 14 maart 2014 20:22

    Nou ik sluit me helemaal bij Melody aan, ……….. ik heb geen flauw idee waar deze staat, mijn eerste ingeving was ergens in Engeland, maar dat zomaar helemaal fout zijn hahahaha

  3. Willie permalink
    14 maart 2014 23:43

    Dat soort gebouwen zijn bekend, waar dit gebouw staat is zondag dus bekend. 🙂
    Het is me nu nog onbekend, maar het is niet Engeland.

    Mooie foto, Truus.

  4. 15 maart 2014 12:31

    Tja….euh…..ik herken het niet . Ik weet wel wat het niet is.

  5. 15 maart 2014 13:43

    Ik heb werkelijk geen idee?????????????

  6. 15 maart 2014 16:16

    ok bij mij onbekend, ik heb “iets dergelijks” wel eens in de buurt van Valkenburg gezien maar of dat déze is….?

  7. 15 maart 2014 23:01

    Heerlijk, dat soort gebouwen! In Duitsland en Frankrijk hebben we er behoorlijk wat doorheen gestruind en bezocht. Ben benieuwd waar deze staat. Tot morgen!
    Liefs Kakel

  8. Plato permalink
    27 maart 2014 18:09

    Ik denk dat het een ruïne bij een schots dorpje is. Het ziet er niet Nederlands uit. Dit past echt in het Noorden van Groot Brittannië.

Geef een reactie

