Skip to content

Oplossing Foto tegenstelling.

16 maart 2014

Omdat een mens niet alles kan onthouden maak ik soms foto’s van informatieborden. Zo ook van het onderwerp in mijn vorige logje.
Die dag (juli 2011) waren we in Apeldoorn op een stoomtrein gestapt die ons, al tuffend en puffend, naar Dieren boemelde. In Dieren namen we een salonboot die ons zacht deinend over de IJssel naar Zutphen bracht. In Zutphen aangekomen waren we hongerig genoeg om een heerlijke lunch te gebruiken waarna we het stadje verkenden. Aan het eind van de middag stapten we in een dieseltrein naar Apeldoorn om het rondje compleet te maken.

V.IJ.B. Zutphen 069

 

De foto was van een waterpoort uit de 14e eeuw. Met valhekken konden ze , ter verdediging van de stad, de doorvaart belemmeren.

7 reacties leave one →
  1. 16 maart 2014 12:56

    Ahh mooi dat je dit logbericht plaatst! Dank daarvoor.

    Fijn dat je uitlegt wat het was dat we op de foto zagen 😉

    Liefs en fijne zondag saampies.

  2. 16 maart 2014 16:53

    Jemig Zutphen,dat ik het dan niet wist………stom stom stom!Ik maak ook meestal foto’s van het informatiebord………..dat is dan weer slim.

  3. 16 maart 2014 19:01

    Dat is handig bedacht Truus 😉

  4. 16 maart 2014 21:31

    Ik ben blij dat ik nog even bij je binnen gewipt ben! Zutphen…daar ben ik zelfs nog geweest. Het fotograferen van informatieborden komt me bekend voor 😉
    Genoten van je foto, dankjewel!
    liefs Kakel

  5. Willie permalink
    17 maart 2014 00:09

    Je hebt er meteen een heel verslag van gemaakt, ik herken het. (het verslag) 🙂

    Een stadspoort in Zutphen dus, maar dan voor een waterweg.

  6. 17 maart 2014 16:41

    Mooi rondje gemaakt. Ik plaatste die muur even in Zwolle, want daar zijjn ook nog stukken stadsmuur te zien. Mooie beschrijving van jullie reisje.

  7. Plato permalink
    27 maart 2014 18:11

    Whahahaha, daar ga ik met mijn Schotland. Nou, weer wat geleerd.

Geef een reactie

