Skip to content

Echt-Vals.

29 maart 2014

Viooltjes 01

Meer Foto tegenstelling kun je vinden bij Melodymusic.nl

11 reacties leave one →
  1. 29 maart 2014 23:04

    Hihi leuke invulling šŸ™‚

    Dank je wel meis, liefs en fijn weekend

  2. 30 maart 2014 00:45

    wha leuk bedacht!!

  3. 30 maart 2014 15:46

    Nou ja, staat er zomaar opeens een nepperd in je tuin Truus? šŸ˜‰

    • 30 maart 2014 15:58

      Haha, Trees. Ze staan normaal op de salontafel in de caravan. Heel handig hoor, die dingen. šŸ˜‰

      • 30 maart 2014 16:43

        Nou Truus, bij ons in Ziest ( šŸ˜‰ ) staan ook een paar nepperds hoor, ik ben te weinig in het huis om allemaal echte planten neer te zetten die verzorging nodig hebben. Maar als ik weer terug ben ga ik wel een aantal bloeiende halen voor op tafel en in de vensterbank!

  4. 30 maart 2014 20:05

    Ik heb boven ,in een donker hoekje van de gang, ook een nep bloemstukje staan. Het is er te donker voor een echt plantje . Verder heb ik natuurlijk liever Ć©chte planten en bloemen!

  5. ferraravictoriene permalink
    30 maart 2014 21:47

    Echte nep dit…leuke invulling.
    Als ik met vakantie ben zet ik een kunstboeketje op tafel, lijkt er toch enig leven te zijn.
    Beetje nepkenner kijkt daar natuurlijk dwars doorheen als na 4 weken blijkt dat hetzelfde boeketje er nog staat.

  6. Willie permalink
    30 maart 2014 22:21

    Het is een mooie nepperd, staat toch gezellig, zo’n geel kleurtje?
    De echte viooltjes zijn wel heel erg leuk.

    Leuk gevonden, Truus.
    Je hebt toch ook een foto van de viooltjes zonder de nepperd erbij gemaakt? šŸ™‚

  7. 31 maart 2014 17:23

    Leuke invulling zeg šŸ™‚ Inderdaad net al die van mijn maar dan anders.

  8. 31 maart 2014 21:03

    Ideaal: een nepperd. Zonder enige verzorging bloeien ze de sterren van de hemel. Alleen ruiken ze niet zo lekker als de echte!
    liefs Kakel

  9. 11 april 2014 00:04

    Ja je kunt wel zien wat de nepplant is. Gelukkig zijn de echte in de meerderheid.

Geef een reactie

