Skip to content

Deuk-Hobbel.

13 juni 2014

Vissen 01

Meer Foto tegenstelling kun je vinden bij Melodymusic.nl

8 reacties leave one →
  1. 13 juni 2014 15:38

    letterlijk visje op het droge

    hopelijk zijn ze niet echt!

    Dank je wel weer meis…. liefs en fijn weekend.

    • 13 juni 2014 16:13

      Nee hoor, Melody. De (stenen) visjes zijn een kunstwerk en ze worden natgespoten door een aantal stralen. Bovenin de foto zie je grijze rondjes waar water uit spuit. Het is dus een soort van fontein. šŸ™‚

  2. 13 juni 2014 18:50

    Nou, als kinderen dan door die waterstralen willen lopen,moeten ze dus uitkijken dat ze niet over die vissen vallen šŸ™‚ Mooie invulling Truus.

  3. 13 juni 2014 21:44

    Even dacht ik dat ze van chocola waren šŸ™‚ Wel een heel originele invulling!
    Liefs Kakel

  4. Willie permalink
    13 juni 2014 23:11

    Inderdaad heel origineel, vooral de hobbels. šŸ™‚
    De deuken zitten dan in de vloer, neem ik aan.
    Leuke foto Truus, waar heb je die gemaakt ?

  5. 14 juni 2014 14:41

    Agossie, visje op het droge…..!! Maar gelukkig zijn ze niet echt las ik al, leuk bedacht .Dat is nou eens een leuk en toepasselijk kunstwerk om een vijver te symboliseren!

  6. 14 juni 2014 20:56

    Goh ja ik dacht evenals Kakel dat ze van chocola waren. Mooi gevonden

    groetjes, Ria

  7. Plato permalink
    19 juni 2014 15:31

    Ik vind het bespreken van zo’n kunstwerk leuk. Dat hoeft van mij niet via zo’n onzinnige hobbel en deuk. Gewoon een kunstwerk bespreken dat je leuk vindt is veel inhoudelijker. Na een paar maanden heb je dan als het ware samen een kunstboek samengesteld.

    Die visjes vind ik prachtig gevonden trouwens.

Geef een reactie

