Skip to content

Het raadsel van de vissen.

15 juni 2014

Den Bosch 26

Deze foto is genomen vanaf de roltrap naar de perrons van station Den Bosch. Je kijkt hier naar het plein aan de achterkant van het station. De fietsenstallingen hebben prachtige daken vol sedum (vetplantjes). πŸ™‚

Update: het waterkunstwerk met de vissen is die witte rechthoek links op de foto (boven het sedum dak). πŸ™‚

12 reacties leave one →
  1. 15 juni 2014 19:44

    En wat hebben die vissen daar dan mee te maken Truus? Sorry, snap het niet πŸ˜‰

  2. 15 juni 2014 19:49

    Ik zie ze in de verte. πŸ™‚ Grappig ik woon er zelf en heb ze nog nooit gezien hahaha.

  3. 15 juni 2014 19:50

    @Trees, mijn ene zus vroeg zich af wat dit is en de andere waar dit is. πŸ˜‰

  4. 15 juni 2014 21:20

    Snap er niks van

  5. 15 juni 2014 21:47

    Door het antwoord van Marika; Ik zie ze in de verte, vallen ze mij pas op.
    grappig

    groetjes, Ria

  6. Willie permalink
    16 juni 2014 00:10

    Den Bosch dus. πŸ˜‰
    Ik zag ze al snel op de foto, maar ik wist dan ook wat ik zoeken moest. πŸ™‚
    En nee, de update stond er toen nog niet bij.
    Mooie foto, Truus.

  7. 16 juni 2014 14:44

    Origineel hoor en ip den duur toch véél goedkoper dan een Γ©chte vijver denk ik. Bijkomend voordeel is dat in deze “vijver”geen kinderen kunnen verdrinken;-)

  8. 16 juni 2014 21:54

    Zonder je up-date had ik de vissen niet gezien. Rietepietz redenering vind ik heel verstandig!
    Groetjes kakel

  9. 18 juni 2014 14:12

    als je niet gezegd had waar te kijken…. en als ik niet je reactie-aanvullingen zou hebben gelezen had je niet alleen die vissen maar ook mij voor een raadsel gesteld πŸ˜‰

  10. Plato permalink
    19 juni 2014 16:05

    Mooie foto en die visjes zijn daar weer op de achtergrond he? Leuk.

Geef een reactie

