Skip to content

Inhaalslag.

22 augustus 2014

Vandaag doe ik er drie tegelijk. Lijkt me wel grappig. 🙂

VOL-LEEG.

Elburg 02

DOM-SLIM.

Hechtingen 01

OP-ONDER.

 

Mijn gedachten bij deze foto’s:

Tank leeg, vol tanken (en portemonnee een stuk leger).

Drie van de vier hechtingen die Nickie uit haar operatiewond geprutst had, heb ik teruggevonden. Vast slim van haar om de beschermkap eraf te krijgen maar ik vind het dom. Haar wond is nu nog steeds niet helemaal genezen.

Op de stoel, onder de tafel.

Meer Foto tegenstelling kun je vinden bij Melodymusic.nl

10 reacties leave one →
  1. 22 augustus 2014 13:23

    Leuk verzonnen, drie in een. Of je nu hond heet of kat, die kap dat is toch wat..

    Groetjes, Ria

  2. 22 augustus 2014 14:32

    Inderdaad leuk verzonnen 😀
    Fijn weekend
    Liefs -x-

  3. 22 augustus 2014 14:58

    Leuke invullingen, goed bedacht hoor, dank je wel, liefs en fijn weekend

  4. ferraravictoriene permalink
    22 augustus 2014 16:00

    Leuk zo’n trio en je bent meteen weer bij! Slimme kat!

  5. Willie permalink
    22 augustus 2014 21:29

    Haha, je kon het toch niet laten…….

    Het is een dure grap om een lege tank weer vol te maken.

    Tja, het is instinct, de behoefte om te wassen is zo groot, daar kan ze ook niets aan doen.
    Maar nu zit ze met de brokken.

    Leuke foto en invulling van op en onder. 🙂

  6. 23 augustus 2014 16:46

    Voor de middelste was die uitleg wel nodig, de rest spreekt best wel voor zichzelf;-)

  7. 23 augustus 2014 19:11

    😄😄😄😄😄
    Hoe verzin je het om de hechtingen in beeld te brengen. 👍

  8. 31 augustus 2014 14:58

    En ik zat nog in die dingen, blijken dus hechtingen te zijn, letters te ontcijferen, ik dacht daar staat iets geschreven of zo. Ik had al een G en een S, alleen die middelste kon ik niet plaatsen. 😉

  9. Plato permalink
    9 september 2014 12:25

    Leuk gevonden hoor. De uitleg gaf toch enige aanwijzing, met name voor die middelste.

  10. 27 november 2014 09:17

    Hier nog een aardige op/onder met katten, die ik hier in de stad trof:

    http://ximaar.wordpress.com/2013/12/29/dec-29-stapel-op-katten/

    Dat met die stoelen doet me denken aan onze kat thuis. We hadden 4 stoelen onder een achtertafel met overhangend tafelkleed. Pas als je de 4de stoel onder de trafel wegtrok sprong de kat op de grond. Dwz ze voelde het als je aan een stoel zat en dan sprong ze naar een andere stoel totdat de stoelen op waren. Vond het destijds wel een geinig spelletje.

Geef een reactie

