Skip to content

Hard-Zacht.

2 september 2014

Kattenvoer

Meer Foto tegenstelling kun je vinden bij Melodymusic.nl

9 reacties leave one →
  1. 2 september 2014 23:49

    Ja dat is ook een originele invulling, goed bedacht hoor. \\Dank je wel voor je trouwe bijdrage, liefs.

  2. 3 september 2014 09:00

    Hier had ik niet aan gedacht. Goed gevonden 😉

  3. 3 september 2014 20:29

    Grappig! En herkenbaar 😉

  4. 3 september 2014 21:03

    Hi Truust!
    Ik moest even nadenken, maar toen had ik ‘m toch door 😉 Maar alla, ik heb dan ook geen kat…
    Leuke en originele invulling.
    Liefs Kakel

  5. 3 september 2014 21:43

    Origineel is ie, Truus.
    Echt iets voor de kattenliefhebber

  6. Willie permalink
    3 september 2014 22:09

    Tja, het is zo moeilijk om hun tandjes te poetsen. 🙂

  7. 4 september 2014 19:46

    O, dat is inderdaad een originele invulling zeg!!

  8. 5 september 2014 16:26

    Of een lekker gekookt visje voor “zacht” dat vinden poezen meestal nog lekkerder dan blikvoer!

  9. Plato permalink
    9 september 2014 12:21

    Jaja, dat is me er weer eentje. Tommie gaat er vanaf de bank al door mauwen.

Geef een reactie

